דרושים

העסקה בדירוג – חינוך ונוער
היקף משרה – 100% משרה
כפיפות – מנהל היחידה לקידום נוער

תיאור התפקיד:
אחריות על מכלול הנושאים החינוכיים, הטיפוליים והלימודיים של תלמידי גשרים בביה"ס.
בעל/ת יכולת להכין תכנית התערבות אישית.
בעל/ת יכולת להכין תכנית עבודה שנתית מבוססת נתונים בתחומים: למידה, אישי, משפחתי וחברתי, בהתאם להנחיות הרשות המקומית, ואגף שחר.

תנאי סף:
השכלה: תואר ראשון לפחות באחד מהתחומים הבאים: קידום נוער/ילדים ובני נוער במצבי סיכון והדרה, פסיכולוגיה, חינוך, עבודה סוציאלית.
ניסיון: עבודה עם נוער בסיכון – חובה, במשך 3 שנים בפועל לפחות. עדיפות תינתן לבעלי ניסיון מוכח ביחידות לקידום נוער.

כישורים אישיים:
יכולת יצירת קשר מתוך הדדיות ושותפות עם נוער בסיכון.
אמפתיה לבני נוער בסיכון.
יכולת לעבוד בתנאי לחץ.
יכולת לפתיחות וגמישות מחשבתית, מעורבות חברתית ואכפתיות.
יכולת ביטוי בכתב ובעל פה בשפה העברית.
יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 26.9.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
9/09/2019
היקף משרה: 100% משרה.
תנאי העסקה: משרה זמנית במסגרת פרויקט.
כפיפות: מנהלת אגף הקליטה.

תיאור התפקיד:

סיוע למשפחות העולים במהלך הקליטה מול הרשויות, כגון: משרדי הקליטה, פנים וכו'...
קיום קשר עם מנהלי בתי"ס הקולטים עולים.
סיוע בבעיות הפרט.
פיתוח פעילות תרבותית-קהילתית בתיאום עם הקהילה, משרד הקליטה, והעירייה.
הכוונת העולים להכשרות מקצועיות וסיוע בהשמה לתעסוקה.


דרישות התפקיד:

עדיפות לבעל תואר אקדמי.
ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה עם עולים.
כושר תכנון, תיאום בין הארגונים הפועלים בתחום קליטת עולי קווקז.
יכולת מתן מענה לפתרון בעיות, יכולת הסברה ושכנוע.
אחראי, בעל יוזמה ויצירתיות, תקשורת טובה עם עולים, תלמידים והורים.
ידיעת השפות האזרביג'אנית העברית והרוסית ברמת שפת אם.
עבודה בשעות לא שגרתיות וגמישות.
עדיפות לבעלי ניסיון בטיפול פרטני באנשים.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 15.9.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
4/09/2019
דרגת משרה ודירוג: 6-9/ 39-36, מינהלי/מח"ר.
היקף משרה: 100%

ייעוד ומטרת העיסוק: תחזוקת מערכות החשמל של תאורת הרחוב ומוסדות ציבור ברחבי הרשות המקומית ושמירה על תקינותה כדי לאפשר רמת בטיחות גבוהה ואיכות חיים לתושבים.

הגדרת התפקיד:
תחזוקה מתוכננת ושוטפת של מערכת החשמל ברשות המקומית.
ביצוע עבודות תחזוקה ומנע של רשות המאור ברשות המקומית.
טיפול ומענה לתקלות חשמל במוס"ח ובמוסדות העירייה.
איתור ותיקון תקלות ברשת המאור ובמבני הציבור בהתאם לתוכנית עבודה שתוכן ע"י הממונה הישיר.
הקפדה על נוהלי הבטיחות וגהות בעבודה.
מקפיד להיות צמוד בכל החלטותיו ופעילותיו לחוקים, לצווים ולנהלים התקפים בשירות הציבורי בכלל ובשלטון המקומי בפרט.
נכונות לעבודה לא שגרתית ומחוץ לשעות העבודה הרגילות כולל שבתות וחגים.
עריכת סיורים בלילות בהתאם לתוכנית העבודה לצורך איתור תקלות במערכת החשמל.
נכונות להיות כונן מחוץ לשעות העבודה, בלילות, שבתות וחגים.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
היעדר פחד גבהים, נכונות לעבודה מאומצת, חשיפה לתנאי מזג האוויר שונים בהתאם לעונות השנה (עבודת שטח), יכולת תקשורת בין אישית טובה, יכולת עבודה בצוות.

תנאים מקדימים למינוי – תנאי סף:
השכלה:
תיכונית מלאה, בעל תעודה של חשמלאי מעשי מטעם משרד הכלכלה לפחות.

ניסיון מקצועי:
ניסיון בעבודות חשמל במשך כשנתיים לפחות, יתרון לתחום מבני הציבור ותאורת רחובות.

דרישות נוספות:
רישיון נהיגה ב' לפחות בתוקף.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה-1.9.19. בשעה 12:00
באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
13/08/2019
היקף המשרה: 100% משרה
דרגת המשרה: וזה 987 (כפוף לאישור משרד הפנים) מתח דרגות ב-א2, לחלופין: דרוג משפטנים, דרגות ב – א2
כפיפות: ממונה תחום בכיר - תביעה עירונית בלשכה המשפטית.

תיאור תפקיד:
יישום מדיניות התביעה של העירייה וניהול הליכים משפטיים של העירייה בתחום הפלילי.
עיקרי התפקיד:
ייצוג העירייה וניהול הליכים משפטיים בתחום הפלילי.

תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות
השכלה - תואר ראשון במשפטים
רישום מקצועי - רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.

דרישות ניסיון
ניסיון מקצועי – לא נדרש ניסיון מקצועי.
ניסיון ניהולי - לא נדרש

דרישות נוספות
יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה- OFFICE ותוכנות מאגרי מידע משפטי.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
ניהול הליכים בערכאות שיפוטיות או מעין שיפוטיות.
תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 1.9.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
13/08/2019
היקף המשרה: 100% משרה
דרגת המשרה:987 (כפוף לאישור משרד הפנים) מתח דרגות ב-א2, לחלופין: דרוג משפטנים, דרגות ב – א2

כפיפות: יועמ"ש העירייה

תיאור תפקיד:
ביצוע המשימות המשפטיות המוטלות עליו במסגרת תפקידו בכפוף להנחיות היועצת המשפטית.

עיקרי התפקיד:
ייצוג העירייה בהליכים/נושאים משפטיים בתחום הנזיקין בהתאם להנחיות היועצת המשפטית.
מתן סיוע וייעוץ משפטי לגורמים שונים בעירייה בהתאם להנחיות היועצת המשפטית.

תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות
השכלה - תואר ראשון במשפטים
רישום מקצועי - רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.

דרישות ניסיון
ניסיון מקצועי – לא נדרש ניסיון מקצועי.
ניסיון ניהולי - לא נדרש

דרישות נוספות
יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה- OFFICE ותוכנות מאגרי מידע משפטי.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
כתיבת וניסוח מסמכים/נהלים.
ניהול הליכים בערכאות שיפוטיות או מעין שיפוטיות.
תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 1.9.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
13/08/2019
היקף משרה: 100% משרה.
תנאי העסקה: משרה זמנית במסגרת פרויקט.
כפיפות: מנהלת אגף הקליטה.

תיאור התפקיד:
סיוע למשפחות העולים במהלך הקליטה מול הרשויות, כגון: משרדי הקליטה, פנים וכו'...
קיום קשר עם מנהלי בתי"ס הקולטים עולים.
סיוע בבעיות הפרט.
פיתוח פעילות תרבותית-קהילתית בתיאום עם הקהילה, משרד הקליטה, והעירייה.
הכוונת העולים להכשרות מקצועיות וסיוע בהשמה לתעסוקה.

דרישות התפקיד:
עדיפות לבעל תואר אקדמי.
ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה עם עולים.
כושר תכנון, תיאום בין הארגונים הפועלים בתחום קליטת עולי קווקז.
יכולת מתן מענה לפתרון בעיות, יכולת הסברה ושכנוע.
אחראי, בעל יוזמה ויצירתיות, תקשורת טובה עם עולים, תלמידים והורים.
ידיעת השפות האזרביג'אנית העברית והרוסית ברמת שפת אם.
עבודה בשעות לא שגרתיות וגמישות.
עדיפות לבעלי ניסיון בטיפול פרטני באנשים.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 1.9.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
12/08/2019
היקף משרה – 100%
תנאי העסקה: דירוג המח"ר 39-41
כפיפות: ראשת מינהל קשרי קהילה


תיאור התפקיד:
אחראיות לטיפול ומעקב על הקשר עם התושבים.
טיפול בפניות הציבור.
קיום קשר שוטף עם הקהילה והתושבים, בכתב, בע"פ ובמדיה.
קידום והובלת פרויקטים של האגף.
ליווי עבודות ופרויקטים, כגון: "המטרונית".

תנאי סף:
השכלה -
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, תשע"ג-2012.

דרישות ניסיון- לפחות 5 שנות ניסיון בהובלת פרויקטים.
ניסיון ניהולי – יתרון.


מאפייני העשייה הייחודים:
הכרת המערכת העירונית.
יכולת התמדה וטיפול במספר נושאים במקביל.
יוזמה ודינמיות.
ייצוגיות.
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
תודעת שירות גבוהה.
כושר הבעה בכתב ובע"פ וניסיון בניהול מו"מ.
ידיעת השפה העברית, ידיעת שפות נוספות – יתרון.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 25.8.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
4/08/2019
דירוג מינהלי, דרגה 6/8
100% משרה
כפיפות – מנהל אגף נוער וצעירים

תיאור התפקיד:
ביצוע הנחיות מזכירות ופקידותיות לפי הנחיות המנהל.
הקלדה וניהול מסמכים.
טיפול בדואר.
ניהול יומן ולוח זמנים ופגישות של המנהל.
הכנת מצגות, ניהול קופה קטנה, טיפול בדואר.
עבודה מול ספקים ומול הנהלת חשבונות.
הכנת סידורי עבודה לעובדים.
אחריות וניהול מערכת שעות ופעילות.
הכנת דוחות שוטפים, דוחות שעות עובדים ודוחות ביקורת על פי דרישה.
שליטה מלאה בתוכנת office - Word, Excel, Outlook ואינטרנט.
אמינות ומהימנות.
קפדנות ודייקנות בביצוע.
מרץ ופעלתנות, עמידה בלחץ ובלוחות זמנים.
מענה טלפוני ופרונטאלי אדיב עם תודעת שרות ברמה גבוהה.
יכולת גיוס משאבים ושותפים.
יכולת קבלת החלטות.
כושר עבודה בצוות.
יכולת ארגון ותכנון.
יכולת תיאום ופיקוח.
סמכותיות, אסרטיביות, נשיאה באחריות ויכולת הנעת עובדים.
יכולת לטיפול במספר נושאים במקביל.
כושר התבטאות בכתב ובע"פ.
יכולת ייצוג האגף בפני גורמים חיצוניים.

תנאי סף:
12 שנות לימוד
ידיעת השפה העברית ברמה גבוהה

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 25.8.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
4/08/2019
העסקה – דירוג מנהלי 7-9
היקף משרה – 100% משרה
כפיפות – מנהל מחלקת גינון

תיאור התפקיד:
בניית תכנית עבודה לקבלני הגינון.
פיקוח ובקרה שוטפת בתנאי העסקת קבלן הגינון.
טיפול בפניות מוקד במסגרת עבודות הקבלן.

דרישות הסף:
12 שנות לימוד
ניסיון של לפחות 3 שנים בבקרה ופיקוח על עבודות תחזוקה.
ידע בתוכנות מחשב – office.
ידע טכני בטיפול בכלי עבודה לגינון.
רישיון נהיגה לרכב וקטנוע.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 25.8.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
4/08/2019
תיאור התפקיד:
טיפול בילדי הגן תוך מילוי משימות ארגוניות ופדגוגיות בהנחיית מנהל/ת גן וכן בכפוף לתוכנית העבודה של הגן ולמדיניות הרשות המקומית ומשרד החינוך.
תחומי האחריות:
הכנת הגן לקראת יום הלימודים.
אחריות על תחום הזנת הילדים בגן.
מתן סיוע פיזי לילדי הגן ודאגה לניקיונם ורווחתם.
שמירה על ניקיון הגן וסביבתו.
סיוע בשמירה על בטיחות ילדי הגן.
תמיכה בגנן/ת במימוש תוכנית העבודה של הגן.
דרישות התפקיד ותנאי חובה:
תעודת סיום 12 שנות לימוד ו/או תעודת בגרות.
תעודת סיום קורס סייעות בגן ילדים (בהיקף של לא פחות מ 240 ש') .
ניסיון מקצועי: עבודה כסייעת בגן ילדים לתקופה של שתי שנות לימודים מלאות.
המלצות.
היעדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין, תשס"א 2001

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 14.8.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
29/07/2019

100% משרה.

תיאור התפקיד:

בחירת המשתתפים, יצירת קשר ראשוני עימם וגיבוש קבוצות המנהיגות תוך הקניית ערכים וליווי קבוצת מנהיגות.
חשיפת הקבוצה לדמיונות ומודלים מעולם המנהיגות בקרב עולים.
הטמעת מרכיבי התכנית כמו: פיתוח מנהיגות מקומית מקרב אוכלוסיית הצעירים העולים.
השתתפות פעילה בהכשרה ובפיתוח מקצועי של רכזי התכנית.
השתתפות פעילה בפורום רכזי תכנית מנהיגות ארצי בהתאם לדרישה.
מיפוי צרכים ומתן מענה לצעירים העולים ביישוב.

דרישות התפקיד:

תינתן עדיפות לבעלי תואר אקדמי.
יתרון - ניסיון בעבודה עם עולים ונוער.
כושר תכנון, תיאום בין הארגונים הפועלים בתחום.
יכולת מתן מענה לפתרון בעיות, יכולת הסברה ושכנוע.
אחראי, בעל יוזמה, כריזמה ויצירתיות, תקשורת טובה עם עולים ונוער.
ידיעה השפה העברית, רוסית שפת אם.
עבודה בשעות לא שגרתיות וגמישות

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 18.8.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
29/07/2019
העסקה- "עובד שעתי"

היחידה: אגף קשרי קהילה
תיאור המשרה: מוקדן/נציג שירות למוקד העירוני
היקף המשרה: 100% משרה – המשרה מתאימה גם לסטודנטים
כפיפות: מנהל המוקד העירוני.


תיאור התפקיד:
הנגשת שירותי הרשות לציבור התושבים באמצעים של תקשורת טלפונית, וירטואלית וכתובה מתוך תודעת שירות.

עיקרי התפקיד:
הנגשת מידע לתושב על שירותי הרשות.
קבלת פניות התושבים ביחס למפגעים וצרכים תפעוליים.
ניתוב פניות התושבים ליחידות הרלוונטיות לטיפול.
תפעול מערך המצלמות.
בקרה על מחלקות העיריה בהתאם לאמנת השירות.

תנאי סף:
תעודת בגרות מלאה.
שפות - עברית ברמה גבוהה, אנגלית ושפות נוספות – יתרון.
יישומי מחשב - הכרות עם תוכנות ה office.
העבודה כוללת משמרות בלילות, ימי שישי-שבת, חגים.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
ייצוגיות
שירותיות
יכולת עבודה בצוות
מתן מענה במצבי לחץ וחירום

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 11.8.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
23/07/2019
תיאור התפקיד:
כפיפות: קב"ט רשותי/ רכז חירום
היקף משרה: 100%
דירוג – מינהלי 6-9

דרישות התפקיד:
עבודה פיזית (אחזקה שיפוצים).
עבודה מול גורמים עירוניים וגורמי חוץ (פקע"ר, רח"ל, משטרה) וכו'.
תודעת שירות.
סדר וארגון.
יוזמה, מקצועיות, אחריות, לויאליות
יכולת הבעה בכתב ובעל פה.

תנאי סף:
12 שנות לימוד, בגרות מלאה.
שליטה בתוכנת אופיס.
רישיון קטנוע – חובה.
ללא עבר פלילי.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 4.8.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
17/07/2019
דרגת משרה ודירוג: 6-9/ 39-36, מינהלי/מח"ר.
היקף משרה: 100%

ייעוד ומטרת העיסוק: תחזוקת מערכות החשמל של תאורת הרחוב ומוסדות ציבור ברחבי הרשות המקומית ושמירה על תקינותה כדי לאפשר רמת בטיחות גבוהה ואיכות חיים לתושבים.

הגדרת התפקיד:
תחזוקה מתוכננת ושוטפת של מערכת החשמל ברשות המקומית.
ביצוע עבודות תחזוקה ומנע של רשות המאור ברשות המקומית.
טיפול ומענה לתקלות חשמל במוס"ח ובמוסדות העירייה.
איתור ותיקון תקלות ברשת המאור ובמבני הציבור בהתאם לתוכנית עבודה שתוכן ע"י הממונה הישיר.
הקפדה על נוהלי הבטיחות וגהות בעבודה.
מקפיד להיות צמוד בכל החלטותיו ופעילותיו לחוקים, לצווים ולנהלים התקפים בשירות הציבורי בכלל ובשלטון המקומי בפרט.
נכונות לעבודה לא שגרתית ומחוץ לשעות העבודה הרגילות כולל שבתות וחגים.
עריכת סיורים בלילות בהתאם לתוכנית העבודה לצורך איתור תקלות במערכת החשמל.
נכונות להיות כונן מחוץ לשעות העבודה, בלילות, שבתות וחגים.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
היעדר פחד גבהים, נכונות לעבודה מאומצת, חשיפה לתנאי מזג האוויר שונים בהתאם לעונות השנה (עבודת שטח), יכולת תקשורת בין אישית טובה, יכולת עבודה בצוות.
תנאים מקדימים למינוי – תנאי סף:

השכלה:
תיכונית מלאה, בעל תעודה של חשמלאי מעשי מטעם משרד הכלכלה לפחות.

ניסיון מקצועי:
ניסיון בעבודות חשמל במשך כשנתיים לפחות, יתרון לתחום מבני הציבור ותאורת רחובות.

דרישות נוספות:
רישיון נהיגה ב' לפחות בתוקף.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 4.8.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
16/07/2019
טווח דרגות- י'- ז'
תנאי העסקה- דירוג עו"ס.

תיאור התפקיד- עובד סוציאלי בתחום המשפחות.
טיפול בלקוחות במטרה לשפר תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי, ע"י ייעוץ וטיפול ישיר.
פיתוח וקיום קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען הלקוח.
ביקורי בית.
בניית תוכנית טיפול ויישומה.
ניהול רישום ומעקב אחר תוכנית הטיפול ללקוח.
השתתפות בוועדות מקצועיות.

כפיפות ארגונית- ראש מינהל רווחה.

היקף משרה: 100%

דרישות התפקיד:

השכלה- תואר בעבודה סוציאלית ורישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
דובר השפה הערבית
עדיפות לבעלי ניסיון בתחום.

כישורים אישיים:

אמינות ומהימנות אישית.
יכולת כתיבת תוכניות עבודה.
יחסי אנוש טובים ויכולת לעבוד בצוות.
בעל יוזמה.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 21.7.19 בשעה 12:00
באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
15/07/2019
היחידה: הלשכה המשפטית
תואר המשרה: ממונה תחום – נזיקין ותובע עירוני
דרגת המשרה ודירוגה: חוזה 987 (כפוף לאישור משרד הפנים) מתח דרגות ב-א2, א3
דרגה אישית לחלופין: דרוג משפטנים,דרגות ב – א3
היקף העסקה: 100% משרה

תיאור תפקיד:
ביצוע המשימות המשפטיות המוטלות עליו במסגרת תפקידו בכפוף להנחיות היועצת המשפטית. יישום מדיניות התביעה של העירייה וניהול ההליכים המשפטיים של העירייה בתחום הפלילי.
עיקרי התפקיד:
ייצוג העירייה בהליכים/נושאים משפטיים בתחום הנזיקין בהתאם להנחיות היועצת המשפטית. רפרנט העירייה מול עוה"ד החיצוניים המייצגים את העירייה בתביעות הנזיקין, לרבות פיקוח וניהול. מתן סיוע וייעוץ משפטי לגורמים שונים בעירייה בהתאם להנחיות היועצת המשפטית. יישום מדיניות התביעה של העירייה, ייצוג העירייה וניהול הליכים משפטיים של העירייה בתחום הפלילי.
תנאי סף: השכלה ודרישות מקצועיות
השכלה - תואר ראשון במשפטים
רישום מקצועי - רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.

דרישות ניסיון
ניסיון מקצועי - שנתיים ניסיון מקצועי בתחום המשפט האזרחי.
ניסיון מקצועי בתחום המשפט הפלילי / מוניציפאלי - יתרון.
ניסיון ניהולי - לא נדרש
דרישות נוספות
יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה- OFFICE ותוכנות מאגרי מידע משפטי.
מאפייני העשייה
הייחודיים בתפקיד: ניהול הליכים בערכאות שיפוטיות או מעין שיפוטיות.
תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות
כפיפות: כפיפות ליועצת המשפטית לעירייה ולממונה הישיר בלשכה המשפטית.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 4.8.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
15/07/2019
כפיפות- ראש מינהל הרווחה

היקף משרה- 100%

דרוג ודרגה: דרוג עו"ס (י'א-ט')

תיאור המשרה:
אחראי על איתור ויצירת קשר עם נערות הנמצאות במצבי משבר ומצוקה.
מטפל בנערות פרטניות ו/או קבוצתיות במטרה לשפר את תפקודן האישי, משפחתי וחברתי.
מקיים קשרים עם גורמים מטפלים במחלקה ועם שירותים בקהילה ומחוצה לה, הכל בהתאם לצרכי הנערה.
מקיים קשר עם משפחת הנערה.
במידה וקיים צורך, מפנה את הנערה למסגרת חוץ ביתית ושומר על קשר עם הנערה, עם משפחתה ועם המסגרת אליה הופנתה.
מייעץ לבעלי תפקידים וגורמים בקהילה המקיימים קשר עם נערות.
מנהל רישום מקצועי ומפורט על עבודתו ופעולותיו לגבי כל מקרה ומקרה ומדווח לממונים עליו כנדרש.
משתתף בוועדות ובדיונים הרלוונטיים לנושא בתאום ובהנחיית הממונים עליו.

דרישות המשרה:
עובד סוציאלי בעל תואר בוגר עבודה סוציאלית.
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
עדיפות תינתן לבעלי ניסיון בתחום המגדר ו/או גיל ההתבגרות.
המתקבלים לתפקיד יחויבו לעבור קורסים והשתלמויות הקשורים לתפקיד.
השתתפות בקורסים ובהשתלמויות הנ"ל ועמידה בכל החובות מהווים תנאי להמשך העסקתו של העובד כעו"ס נערה במצוקה.
עבודה בשעות גמישות, גם אחה"צ.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 21.7.19 בשעה 12:00
באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
3/07/2019
כפיפות: ראש מינהל הרווחה

היקף משרה- 75%

דרוג- דרגה י' לפי דרוג עו"ס

תיאור התפקיד:
איתור בני נוער בסיכון
טיפול בבני הנוער, תוך בניית תוכנית התערבות מערכתית.


דרישות:
תואר ראשון בעבודה סוציאלית.
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
ניסיון בעבודה עם בני נוער.
יכולת עבודת צוות טובה ושעות עבודה גמישות.
עדיפות לדובר השפה הרוסית


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 21.7.19 בשעה 12:00
באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
3/07/2019
100% משרה

תיאור התפקיד:
סיוע בתהליכי הקליטה אל מול הרשות המקומית ואגפיה, וכול גוף אחר בהתאם לצרכי העולים בתהליך העלייה והקליטה.
סיוע ברישום לאולפן.
סיוע ברישום ילדים למסגרות החינוך.
סיוע בהבנת מערכת החינוך הבית ספרית, תכניות הלימודים, ספרי לימוד וכד'.
תיאום ומעקב אחר קליטת הילדים בבתי הספר ותיאום שיעורי עזר במידת הצורך.
הכוונת העולה לפנות למשרד העלייה והקליטה לבירור הסיוע המגיע לו ובכלל זה הכנת תוכנית תעסוקתית המתאימה לו ועזרה לעולה במימושה.
סיוע בהתארגנות בדיור קבע.
הסברה לעולה בכול הנוגע לשירותים שנותנת הרשות המקומית ולקשר עם אגפיה השונים , תשלומי עירייה, ארגוני עולים במרחב המקומי, פעילות וולונטרית במרחב המקומי וכל מידע המסייע לקליטה טובה של העולה ברשות.
ארגון וליווי סיורים, טיולים ואירועים לקבוצות העולים.
פעילות עידוד עלייה לרשות, לרבות: פרסום בשפות באתר הרשות, השתתפות בפעילויות מול מועמדי עלייה, קשר עם שליחים והסברה לשליחים וכו'.

דרישות התפקיד:
היכרות עם תהליכי הקליטה – יתרון.
כושר תכנון, תאום וארגון.
יכולת מתן מענה לפתרון בעיות ויכולת הסברה .
אחראי, בעל יוזמה ויצירתיות, תקשורת טובה עם עולים.
ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה טובה.
ידיעת השפה הרוסית ברמת שפת אם - חובה.
עבודה בשעות לא שגרתיות וגמישות.
יחסי אנוש מעולים.
רישיון נהיגה + רכב – חובה

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 14.7.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
25/06/2019
תיאור התפקיד:
יישום תכניות לפיתוח ואחזקה שוטפת של שטחי גינון ברחבי העיר.
שתילת צמחים ואחריות על היקלטותם.
עיבוד הקרקע.
ריסוס, השקיה, זיבול ודישון, גיזום וכדומה.

דרישות התפקיד:
השכלה: בוגר/ת לפחות 10 שנות לימוד, עדיפות לבעלי תעודת הסמכה לגינון, סוג 1.
רצוי ניסיון בעבודות גינון.
יכולת עבודה בצוות, כושר התמדה, שקדנות, יכולות טכניות, סדר וניקיון.
נכונות ויכולת עבודה בכל תנאי מזג אוויר.
בריאות תקינה, יכולת לעבודה פיזית מאומצת.
רישיון נהיגה – יתרון.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 7/7/19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
19/06/2019
Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד