דרושים

טווח דרגות- י'- ז'
תנאי העסקה- דירוג עו"ס.

תיאור התפקיד- עובד סוציאלי בתחום המשפחות.
טיפול בלקוחות במטרה לשפר תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי, ע"י ייעוץ וטיפול ישיר.
פיתוח וקיום קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען הלקוח.
ביקורי בית.
בניית תוכנית טיפול ויישומה.
ניהול רישום ומעקב אחר תוכנית הטיפול ללקוח.
השתתפות בוועדות מקצועיות.

כפיפות ארגונית- ראש מינהל רווחה.

היקף משרה: 100%

דרישות התפקיד:

1. השכלה- תואר בעבודה סוציאלית ורישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
2. עדיפות לבעלי ניסיון בתחום.

כישורים אישיים:

1. אמינות ומהימנות אישית.
2. יכולת כתיבת תוכניות עבודה.
3. יחסי אנוש טובים ויכולת לעבוד בצוות.
4. בעל יוזמה.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש במסירה ידנית לאגף משאבי אנוש, עיריית עכו,
עד ה-3.6.18, שעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
15/05/2018
100% משרה

תיאור התפקיד:

- בחירת המשתתפים, יצירת קשר ראשוני עימם וגיבוש קבוצות המנהיגות תוך הקניית ערכים.
- וליווי קבוצת מנהיגות.
- חשיפת הקבוצה לדמיונות ומודלים מעולם המנהיגות בקרב עולים.
- הטמעת מרכיבי התכנית כמו: פיתוח מנהיגות מקומית מקרב אוכלוסיית הצעירים העולים.
- השתתפות פעילה בהכשרה ובפיתוח מקצועי של רכזי התכנית.
- השתתפות פעילה בפורום רכזי תכנית מנהיגות ארצי בהתאם לדרישה.
- מיפוי צרכים ומתן מענה לצעירים העולים ביישוב.


דרישות התפקיד:

- תינתן עדיפות לבעלי תואר אקדמי.
- יתרון - ניסיון בעבודה עם עולים ונוער.
- כושר תכנון, תיאום בין הארגונים הפועלים בתחום.
- יכולת מתן מענה לפתרון בעיות, יכולת הסברה ושכנוע.
- אחראי, בעל יוזמה, כריזמה ויצירתיות, תקשורת טובה עם עולים ונוער.
- ידיעה השפה העברית, רוסית שפת אם.
- עבודה בשעות לא שגרתיות וגמישות.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה
עד ה-13/5/18בשעה 12:00, באגף משאבי אנוש בעיריית עכו.
נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

קרא עוד
9/05/2018
תיאור התפקיד:

התפקיד: רכז/ת תחום תכנון במינהלת התחדשות עירונית
כפיפויות: אירגונית למנהל האגף להתחדשות עירונית, מקצועית לאדריכל העיר.
היקף משרה: 100%
דירוג – המח"ר, דרגות – 38-42.

הגדרת התפקיד:
• מיפוי וייזום פרויקטים במתחמים פוטנציאליים להתחדשות עירונית והובלת התהליך התכנוני הכולל.
• ביצוע בדיקות התכנות לפרויקטים, ניהול פניות יזמים למינהלת ובקרה תכנונית להצעות היזמיות.
• עבודה שוטפת מול יזמים, קבלנים, יועצים מקצועיים, אדריכלי ומתכננים.
• בדיקת תכניות מפורטות ותכניות בינוי.
• התעדכנות שוטפת בכל הנוגע לחוקי התכנון והבניה, תקנות וטכנולוגיות בניה הרלוונטיות להליכי התחדשות עירונית והטמעה בתהליכי העבודה.
• איש/אשת הקשר מול התושבים ומול גורמי העירייה הנוספים כגון הרווחה, שפ"ע, חינוך בכל הקשור להליכי התכנון והביצוע.
• ייצוג המנהלת בהליכי שיתוף ציבור לתושבים ולקהלים רלוונטיים.

דרישות התפקיד:
• השכלה – מתכנן ערים (תואר שני בתכנון ערים), אדריכל (תואר ראשון לפחות באדריכלות).
• ניסיון בתחום תכנון ובינוי במגזר הפרטי או הציבורי.
• ידע וניסיון בהליכים סטטוטוריים לתכנון והיכרות עם חוק תכנון ובניה.
• גמישות בשעות העבודה במקרים של כנסי תושבים, פגישות עם תושבים וכו'.
• ניסיון עבודה מול גופי תכנון וביצוע - יתרון.
• ניסיון בתחום ההתחדשות העירונית - יתרון.
• ידע ושליטה בתוכנות מחשוב רלוונטיות לתכנון ומיפוי גיאוגרפי- יתרון.

כישורים אישיים נדרשים :
אמינות ויושרה אישית, רמה מקצועיות גבוהה ויצירתיות תכנונית, ייצוגיות, יחסי אנוש מצוינים, רגישות חברתית, יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה על מספר פרויקטים במקביל, יכולת ניהול מו"מ, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ, שליטה ביישומי אופיס.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 23.5.18 בשעה 12:00, באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
9/05/2018
כפיפות – מנהל האגף להתחדשות עירונית
דירוג- מח"ר 37-39

תיאור העיסוק:
- אחראי על הקשר עם התושבים והקהילה לצורך קידום פרויקטים להתחדשות עירונית.
- הנגשת מידע וזכויות לתושבי הרשות המקומית.
- קיום כנסי שיתוף ציבור, פרסום חומרי הסברה והיכרות עם תושבים במתחמים ובבניינים הרלוונטיים להתחדשות.
- מיפוי ואיתור צרכים חברתיים קהילתיים הנוגעים לפרויקטים של התחדשות עירונית והתאמת תהליכי עבודת המינהלת לצרכים העולים.
- הכשרת תושבים בנושא התחדשות עירונית תוך עריכת כנסים וקורסים בנושא.
- ליווי ושיתוף תושבים לאורך תהליכי ההתחדשות ובתוך כך: פיקוח על קיום אספות דיירים, מיפוי בעלי הדירות, סיוע להתארגנות התושבים ל"יום שאחרי" הפרויקט.
- סיוע בהתארגנות ובבחירת נציגות.
- יזום התארגנויות וקבוצות מנהיגות קהילתית.
- סיוע ביישוב מחלוקות וסכסוכים.
- יצירת וחיזוק קשרים עם הגורמים החברתיים הפועלים ברשות המקומית כגון המחלקה לעבודה קהילתית, עמותות וקהילות הפועלות בתחום.
- ייצוג עמדות הקהילה בפני גורמים במינהלת וברשות העירונית בכל הנוגע להתחדשות עירונית.

השכלה:
תואר ראשון בתחומים רלוונטיים, עדיפות לתואר ראשון בעבודה סוציאלית.
ניסיון:
ידע וניסיון של שנתיים לפחות בעבודה קהילתית וחברתית.
ניסיון בהתמודדות עם קונפליקטים, טיפול בהתנגדויות, בניית הסכמות, יצירת אמון ונטרול חששות.
עדיפות לבעלי ניסיון כעו"ס קהילתי, במוסד ציבורי או ברשות מקומית.
עדיפות לבעלי ידע בתחום התכנון ובפרט התחדשות עירונית.

כישורים אישיים:
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות. אמינות ומהימנות אישית, ייצוגיות, אדיבות ושירותיות ברמה גבוהה. יכולת הובלה של תהליכים והנעת אנשים. יכולת קבלת החלטות, ארגון ותכנון משימות בקפדנות ודייקנות תוך עמידה בלוחות זמנים.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 23.5.18 בשעה 12:00, באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

קרא עוד
9/05/2018
כפיפות – מהנדסת העיר

היחידה
האגף להתחדשות עירונית

תיאור המשרה
מנהל/ת האגף להתחדשות עירונית

היקף משרה
100% משרה (=42.5 ש"ש)

דירוג ומתח דרגות
חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים

תקופת העסקה
3 שנים, עם אופציה ל 2 שנים נוספות, בכפוף למימון משרד הבינוי והשיכון.

תיאור המשרה

ניהול המנהלת הרשותית להתחדשות עירונית

עיקרי התפקיד
• ייזום, הובלה וניהול תהליכי התחדשות עירונית, ובכלל זה מיזמי פינוי בינוי, תמ"א 38 ועיבוי
• ניהול מכלול הפעילויות התכנוניות התחום ההתחדשות העירונית
• ניהול תקציב המנהלת להתחדשות עירונית וגיוס משאבים
• עריכת תכנית עבודה שנתית לפעילות המנהלת
• לווי התושבים בהליכים מול יזמים וגורמי תכנון ורישוי ברשות ועריכת תכניות שיתוף ציבור והסברה
• תיאום וקידום פרויקטים של התחדשות עירונית מול גורמים מתאימים ברשות, במשרדי ממשלה ובועדות תכנון ובניה
• ניהול והנחיית צוות עובדי המנהלת להתחדשות עירונית
• קבלת קהל וטיפול בפניות תושבים ויזמים
• לווי וקידום היתרי בניה בנושא התחדשות עירונית והסכמים בנוגעים לקידום פרויקטים בשלבי בתכנון והביצוע
• טיפול בממשקים בין תושבי העיר, היזמים וגורמי הרשות
• הכנת דיווחים כנדרש על-ידי משרדי הממשלה השונים ובכלל זה משרד הבינוי והשיכון
• ניהול תהליכי התקשרות ועבודה עם יועצים חיצוניים
• ביצוע מטלות ותפקידים נוספים ע"פ צרכי הרשות והנחיות הממונה





השכלה ודרישות מקצועיות – תנאי סף
השכלה:
• בעל/ת תואר אקדמי ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או המוכר ע"י המחלקה לשקילת תארים מחו"ל במשרד החינוך
או – בעל/ת תעודת הנדסאי/ת או טכנאי/ת באחד מהתחומים המצוינים לעיל הרשום/ה בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012

דרישות מקצועיות:
• ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ
• היכרות עם תכנות ה-Office (Word, Excel, Power Point)
• עדיפות תינתן לבעלי/ות ידע מוכח בתחום התכנון וההתחדשות העירונית

ניסיון:
• ניסיון מקצועי של 5 שנים לכל הפחות בניהול פרויקטים והובלת תהליכים משמעותיים, רצוי בתחומי ההנדסה ותכנון הערים
• ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה
• עדיפות תינתן לבעלי/ות ניסיון בתחום הבנייה וההתחדשות העירונית

כישורים אישיים
• כושר מנהיגות ויכולת הובלה, פיתוח והנעת עובדים
• כושר ארגון ותכנון ויכולת קבלת החלטות
• אסרטיביות וכושר תפקוד תחת לחץ
• ראייה מערכתית ויכולת הפעלת שיקול דעת
• כושר עבודה בצוות ותוך שיתוף פעולה עם ממשקים מרובים
• תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש
• קפדנות ודייקנות בביצוע
• יושר ואמינות
• נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה-23.5.18 בשעה 12:00, באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
9/05/2018
דרוג משפטנים – דרגה ב-א2
100% משרה
כפיפות – יועצת משפטית של העירייה


תיאור התפקיד
עו"ד ממלא מקום לניהול תחום המכרזים והחוזים החל מיום 1.6.2018 ואילך
(מחליף בתקופת חופשת לידה, 4 חודשים ועד שנה).
עיקרי התפקיד:
א. עריכת חוזים, מכרזים והליכי הצעות מחיר;
ב. ליווי משפטי למחלקות השונות בהליך ההתקשרות החוזי,
על כל שלביו (לרבות שלב בחירת הספק/קבלן).
ג. השתתפות בוועדת הצעות מחיר וועדת מכרזים.
ד. ביצוע כל מטלה משפטית נוספת הקשורה לתחום המכרזים והחוזים,
בהתאם להנחיות היועמ"ש לעירייה.

תנאי סף
השכלה ודרישות מקצועיות:
השכלה – תואר ראשון במשפטים
רישום מקצועי – רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.
דרישות ניסיון:
שתי שנות ניסיון כעו"ד בתחום המכרזים והחוזים
דרישות נוספות:
Officeיישומי מחשב- היכרות עם תוכנות ה-
ותוכנות מאגרי מידע משפטי.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
-כתיבה וניסוח חוזים, הליכי הצעות מחיר, מכרזים.
-תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש במסירה ידנית לאגף משאבי אנוש, עיריית עכו,
עד ה-21.5.18, שעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.


קרא עוד
2/05/2018
העסקה בחוזה בכירים לפי – 60%-70% משכר מנכ"ל
היקף משרה – 100%

תאור התפקיד:
אחראי/ת על יישום הוראות חוק התכנון והבניה בנושא רישוי הבניה.
אחראי/ת על עבודת הוועדה המקומית בתחומי המידע והרישוי.
ניהול תהליכי בדיקה של בקשות להיתר, דיון, החלטה והפקת היתרים וליווי תהליך הבניה.
טיפול בפניות יזמים, עורכי בקשות ותושבים.
גיבוש הנחיות מרחביות כלליות ופרטניות לבקשה להיתר.
אחראי/ת על מתן מידע תכנוני.
ליווי הליכי ערר בהיבטים התכנוניים המקצועיים.
טיפול בהליכים השונים הנלווים להליכי רישוי.

הכשרה:
מהנדס/ת אזרחי רישוי/ה, אדריכל/ית רישוי/ה - בעל רישיון 5 שנים לפחות.

כפיפות:
מהנדסת העיר/הוועדה

כישורים וניסיון:
היכרות מצוינת עם חוק התכנון והבניה ותקנותיו.
בקיאות וניסיון בהליכי הרישוי – ניסיון של 3 שנים בעבודת רישוי בוועדה מקומית.
ידע וניסיון בניתוח מסמכי תכנון סטטוטוריים, הוראות ותשריטי תכניות.
הבנה תכנונית עמוקה של מערכות עירוניות.
יכולת ביטוי טובה מאוד בכתב ובעל פה בשפה העברית.
יכולת טובה מאוד לעבודה בצוות
גישה שירותית
יכולת טובה לעבודה במערכות ממוחשבות – תוכנות ניהול ועדה, אופיס, אוטוקד, ארקויו וכד'.

קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ה-21.5.18 בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.קרא עוד
29/04/2018
תיאור התפקיד, דרישות הסף ותנאים:

התפקיד: רכז/ת תחום תכנון והסברה במינהלת התחדשות עירונית
כפיפויות: אירגונית למנהל האגף להתחדשות עירונית, מקצועית לאדריכל העיר.
היקף משרה: 100%
דירוג – המח"ר, דרגות – 38-42.

הגדרת התפקיד:
• איש הקשר מול התושבים ומול גורמי העירייה הנוספים כגון הרווחה, שפ"ע, חינוך.
• קבלת קהל ומתן מידע בנושאי תכנון ופעילות המינהלת.
• ניהול פניות חדשות, סינון ראשוני של הפניות וביצוע בדיקת התכנות ראשונית לפרויקט.
• בקרה על עבודת היזמים בפן התכנוני.
• עבודה שוטפת מול יזמים, קבלנים, יועצים ואדריכלים.
• ניהול התקשורת מול התושבים והיזמים לאורך כל חיי הפרויקט.
• ארגון והפקת כנסי דיירים ופורומים.
• ריכוז והכנת הקורסים לתושבים בנושא התחדשות עירונית.
תפעל לקידום תהליכי ההתחדשות בעיר באמצעות הגברת רמת אמון התושבים בתהליכי התחדשות עירונית וכן במינהלת וברשות המקומית. כמו כן, מתפקידה לייצג את הקולות העולים מהשטח בפני הגופים העירוניים הרלוונטים.
דרישות התפקיד:
• השכלה – מתכנן ערים (תואר שני בתכנון ערים).
• ניסיון בתחום תכנון ובינוי.
• ידע וניסיון בהליכים סטטוטוריים, היכרות עם חוק תכנון ובניה.
• גמישות בשעות העבודה במקרים של כנסי תושבים , פגישות עם תושבים וכו'.
• ניסיון עבודה מול גופי תכנון -יתרון.
• ניסיון בתחום ההתחדשות העירוני - יתרון.
• ניסיון בתחום קשרי לקוחות.
כישורים אישיים נדרשים :
אמינות ומהימנות אישית גבוהה, מקצועיות ,ייצוגיות, יחסי אנוש מצוינים, רגישות חברתית, סובלנות, יצירתיות, יוזמה ומעוף ויכולת תכנון. וביצוע, יכולת עבודה על מספר פרויקטים במקביל, יכולת עבודה בתנאי לחץ, משמעת עצמית גבוהה. יכולת מו"מ, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ וחשיבה אסטרטגית. שליטה ביישומי אופיס.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 29.4.18 בשעה 12:00באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
11/04/2018

כפיפות – מנהל האגף להתחדשות עירונית
דירוג – עו"סים, דרגות – י'-ח'

תיאור העיסוק:
- אחראי על הקשר עם התושבים והקהילה לצורך קידום פרויקטים להתחדשות עירונית.
- הנגשת מידע וזכויות לתושבי הרשות המקומית.
- קיום כנסי שיתוף ציבור, פרסום חומרי הסברה והיכרות עם תושבים במתחמים ובבניינים הרלוונטיים להתחדשות.
- מיפוי ואיתור צרכים חברתיים קהילתיים הנוגעים לפרויקטים של התחדשות עירונית והתאמת תהליכי עבודת המינהלת לצרכים העולים.
- הכשרת תושבים בנושא התחדשות עירונית תוך עריכת כנסים וקורסים בנושא.
- ליווי ושיתוף תושבים לאורך תהליכי ההתחדשות ובתוך כך: פיקוח על קיום אספות דיירים; מיפוי בעלי הדירות; סיוע להתארגנות התושבים ל"יום שאחרי" הפרויקט.
- סיוע בהתארגנות ובבחירת נציגות.
- יזום התארגנויות וקבוצות מנהיגות קהילתית.
- סיוע ביישוב מחלוקות וסכסוכים.
- יצירת וחיזוק קשרים עם הגורמים החברתיים הפועלים ברשות המקומית כגון המחלקה לעבודה קהילתית, עמותות וקהילות הפועלות בתחום.
- ייצוג עמדות הקהילה בפני גורמים במינהלת וברשות העירונית בכל הנוגע להתחדשות עירונית.

השכלה:
baתואר ראשון בתחומים הרלוונטיים, עדיפות לתואר ראשון בעבודה סוציאלית (
ניסיון:
ידע וניסיון של שנתיים לפחות בעבודה קהילתית וחברתית.
ניסיון בהתמודדות עם קונפליקטים, טיפול בהתנגדויות, בניית הסכמות, יצירת אמון ונטרול חששות.
עדיפות לבעלי ניסיון כעו"ס קהילתי, במוסד ציבורי או ברשות מקומית.
עדיפות לבעלי ידע בתחום התכנון ובפרט התחדשות עירונית.


כישורים אישיים:
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות. אמינות ומהימנות אישית, ייצוגיות, אדיבות ושירותיות ברמה גבוהה. יכולת הובלה של תהליכים והנעת אנשים. יכולת קבלת החלטות, ארגון ותכנון משימות בקפדנות ודייקנות תוך עמידה בלוחות זמנים.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 29.4.18 בשעה 12:00, באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

קרא עוד
11/04/2018
כפיפות – מהנדסת העיר

היחידה
האגף להתחדשות עירונית

תיאור המשרה
מנהל/ת האגף להתחדשות עירונית

היקף משרה
100% משרה (=42.5 ש"ש)

דירוג ומתח דרגות
חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים

תקופת העסקה
3 שנים, בכפוף למימון משרד הבינוי והשיכון

תיאור המשרה
ניהול המנהלת הרשותית להתחדשות עירונית

עיקרי התפקיד
•ייזום, הובלה וניהול תהליכי התחדשות עירונית, ובכלל זה מיזמי פינוי בינוי, תמ"א 38 ועיבוי
•ניהול מכלול הפעילויות התכנוניות התחום ההתחדשות העירונית
•ניהול תקציב המנהלת להתחדשות עירונית וגיוס משאבים
•עריכת תכנית עבודה שנתית לפעילות המנהלת
•לווי התושבים בהליכים מול יזמים וגורמי תכנון ורישוי ברשות ועריכת תכניות שיתוף ציבור והסברה
•תיאום וקידום פרויקטים של התחדשות עירונית מול גורמים מתאימים ברשות, במשרדי ממשלה ובועדות תכנון ובניה
•ניהול והנחיית צוות עובדי המנהלת להתחדשות עירונית
•קבלת קהל וטיפול בפניות תושבים ויזמים
•לווי וקידום היתרי בניה בנושא התחדשות עירונית והסכמים בנוגעים לקידום פרויקטים בשלבי בתכנון והביצוע
•טיפול בממשקים בין תושבי העיר, היזמים וגורמי הרשות
•הכנת דיווחים כנדרש על-ידי משרדי הממשלה השונים ובכלל זה משרד הבינוי והשיכון
•ניהול תהליכי התקשרות ועבודה עם יועצים חיצוניים
•ביצוע מטלות ותפקידים נוספים ע"פ צרכי הרשות והנחיות הממונה


השכלה ודרישות מקצועיות – תנאי סף
השכלה:
•בעל/ת תואר אקדמי ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או המוכר ע"י המחלקה לשקילת תארים מחו"ל במשרד החינוך
או – בעל/ת תעודת הנדסאי/ת או טכנאי/ת באחד מהתחומים המצוינים לעיל הרשום/ה בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012

דרישות מקצועיות:
•ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ
•היכרות עם תכנות ה-Office (Word, Excel, Power Point)
•עדיפות תינתן לבעלי/ות ידע מוכח בתחום התכנון וההתחדשות העירונית

ניסיון:
•ניסיון מקצועי של 5 שנים לכל הפחות בניהול פרויקטים והובלת תהליכים משמעותיים, רצוי בתחומי ההנדסה ותכנון הערים
•ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה
•עדיפות תינתן לבעלי/ות ניסיון בתחום הבנייה וההתחדשות העירונית

כישורים אישיים
•כושר מנהיגות ויכולת הובלה, פיתוח והנעת עובדים
•כושר ארגון ותכנון ויכולת קבלת החלטות
•אסרטיביות וכושר תפקוד תחת לחץ
•ראייה מערכתית ויכולת הפעלת שיקול דעת
•כושר עבודה בצוות ותוך שיתוף פעולה עם ממשקים מרובים
•תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש
•קפדנות ודייקנות בביצוע
•יושר ואמינות
•נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 29.4.18 בשעה 12:00, באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

קרא עוד
11/04/2018
100% משרה

תיאור התפקיד:

- סיוע למשפחות העולים במהלך הקליטה מול הרשויות, כגון: משרדי הקליטה,
פנים וכו'.
- קיום קשר עם מנהלי בתי"ס הקולטים עולים.
- סיוע בבעיות הפרט.
- פיתוח פעילות תרבותית-קהילתית בתיאום עם הקהילה, משרד הקליטה,
והעירייה.
- הכוונת העולים להכשרות מקצועיות וסיוע בהשמה לתעסוקה.


דרישות התפקיד:
- עדיפות לבעל תואר אקדמי
- ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה עם עולים.
- כושר תכנון, תיאום בין הארגונים הפועלים בתחום קליטת עולי קווקז.
- יכולת מתן מענה לפתרון בעיות, יכולת הסברה ושכנוע.
- אחראי, בעל יוזמה ויצירתיות, תקשורת טובה עם עולים, תלמידים והורים.
- ידיעת השפות האזיירביג'אנית העברית והרוסית ברמת שפת אם.
- עבודה בשעות לא שגרתיות וגמישות.
- עדיפות לבעלי ניסיון בטיפול פרטני באנשים.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 29.4.18 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
11/04/2018
כפיפות: מנהל אגף ביטחון ופיקוח

תיאור התפקיד:
-בקרה ואכיפה של חוקי העזר העירוניים.
-בקרה ואכיפה של חוק עזר חנייה.
-שמירה על הסדר הציבורי.
-יכולת תקשורת בין אישית גבוהה וייצוגיות מול התושבים.
-אסרטיביות בעת מילוי התפקיד.
-עבודה בשעות לא שגרתיות.
-עבודה כוללת שבתות וחגים.
-יכולת תפקודית בעת אירועי ביטחון.
-התחייבות לעבודה במשרה מלאה עם שעות נוספות עד 6 ימי עבודה בשבוע.

תנאי סף:
-12 שנות לימוד (עדיפות לבגרות מלאה).
-שרות צבאי (עדיפות לשרות קרבי).
-שפות, עברית ברמה גבוהה.
-הכרות עם תוכנות ה- Office
-רישיון נהיגה בתוקף.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש במסירה ידנית לאגף משאבי אנוש, עיריית עכו,
עד ה-8.4.18, שעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
21/03/2018
כפיפות – ראש מינהל הרווחה.
היקף משרה : 100%.
דירוג המח"ר – 39-41.

לתוכנית חדשה לתעסוקת צעירים בסיכון בגילאי 18-25 דרוש/ה רכז/ת

תיאור התפקיד:
- הובלה ויישום של פרויקט חברתי ותעסוקתי לצעירים וצעירות בסיכון.
- איתור, יישוג וגיוס הצעירים.
- אימון תעסוקתי אישי של הצעירים לאורך המסלול של הכנה לתעסוקה, השמה בעבודה, סיוע
בהשתלבות בלימודים/ הכשרה מקצועית, התמדה וקידום.
- פיתוח מענים קבוצתיים תומכי תעסוקה.
- פיתוח קשרי מעסיקים לשילוב הצעירים בעבודה.
- תיווך למענים קיימים.
- איתור חסמים והעלאת צרכים על מנת ליצור מענים קהילתיים. תוך עבודה עם גופים עירוניים
ואזוריים רלוונטיים.

דרישות התפקיד:
- תואר ראשון – חובה. תואר בעבודה סוציאלית – יתרון
- בעלי תעודת "מקצועיות בתעסוקה – מקדם תעסוקה פרט" של ג'וינט-תבת / בית הספר
המרכזי להכשרת עובדים לשירותי הרווחה / משרד הרווחה,
העבודה והשירותים החברתיים – יתרון משמעותי.
- ניסיון בעבודה עם בני נוער / צעירים/ות במצבי סיכון – יתרון.
- ניסיון בשילוב תעסוקתי – יתרון.
- רקע בעבודה מול מעסיקים – יתרון.
- יכולת יזמות, הובלת ויישום פרויקטים.
- כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ.
- שליטה בשפה העברית, ביישומי המחשב והאינטרנט
- גמישות בשעות העבודה, עבודה בשעות אחה"צ ע"פ צורך

תחילת עבודה: 15/4/18

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש במסירה ידנית, מעטפה סגורה! לאגף משאבי אנוש,
עיריית עכו, עד ה- 8.4.18 שעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחדקרא עוד
21/03/2018
דרוש/ה סייר/ת מחלקת בטחון
כפיפות: מנהל אגף ביטחון ופיקוח

תיאור התפקיד:
-בקרה ואכיפה של חוקי העזר העירוניים.
-בקרה ואכיפה של חוק עזר חנייה.
-שמירה על הסדר הציבורי.
-יכולת תקשורת בין אישית גבוהה וייצוגיות מול התושבים.
-אסרטיביות בעת מילוי התפקיד.
-עבודה בשעות לא שגרתיות.
-עבודה כוללת שבתות וחגים.
-יכולת תפקודית בעת אירועי ביטחון.
-התחייבות לעבודה במשרה מלאה עם שעות נוספות עד 6 ימי עבודה בשבוע.

תנאי סף:
-12 שנות לימוד (עדיפות לבגרות מלאה).
-שרות צבאי (עדיפות לשרות קרבי).
-שפות, עברית ברמה גבוהה.
Office-הכרות עם תוכנות ה-
-רישיון נהיגה בתוקף.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש במסירה ידנית לאגף משאבי אנוש, עיריית עכו,
עד ה-11.3.18, שעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

קרא עוד
4/03/2018
העסקה לפי דירוג המח"ר 39-41
כפיפות – ממונה על הכנסות ונכסים – מינהל הכספים


תיאור התפקיד:
ניהול הנכסים של הרשות המקומית לרבות מכירה, השכרה, רכישה, פינוי נכסים עפ"י מדיניות הרשות.
ניהול וטיפול בהפקעות והקצאות.
ניהול ספרי הנכסים של הרשות וטיפול שוטף, בנכסי הרשות וכל מטלה נוספת בהתאם להוראות הממונה.

דרישות התפקיד:
תואר ראשון מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה באחד מהתחומים: עו"ד,חשבונאות, כלכלה, מינהל עסקים או סטטיסטיקה או בעל תעודת רו"ח בתוקף.
יתרון לבעלי תעודת שמאי מקרקעין.
הכרת דיני מקרקעין ותכנון ובניה.
ניסיון מקצועי של לפחות 3 שנים בתחום המקרקעין.
יתרון לבעלי ניסיון מקצועי ברשות מקומית או במגזר הציבורי.
יכולות אנליטיות לניתוחים כלכליים.

תכונות אישיות:
אמינות ומהימנות, יוזמה ודייקנות, כושר למידה,
שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, יחסי אנוש טובים.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש במעטפה סגורה, במסירה ידנית לאגף משאבי אנוש,
עיריית עכו, עד ה-15.3.18, שעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

קרא עוד
28/02/2018
העסקה בחוזה בכירים לפי 60%-70% משכר מנכ"ל
היקף משרה – 100%

תאור התפקיד:
אחראי/ת על יישום הוראות חוק התכנון והבניה בנושא רישוי הבניה.
אחראי/ת על עבודת הועדה המקומית בתחומי המידע והרישוי.
ניהול תהליכי בדיקה של בקשות להיתר, דיון, החלטה והפקת היתרים וליווי תהליך הבניה.
טיפול בפניות יזמים, עורכי בקשות ותושבים.
גיבוש הנחיות מרחביות כלליות ופרטניות לבקשה להיתר.
אחראי/ית על מתן מידע תכנוני.
ליווי הליכי ערר בהיבטים התכנוניים המקצועיים.
טיפול בהליכים השונים הנלווים להליכי רישוי.

הכשרה:
מהנדס/ת אזרחי רשוי/ה, אדריכל/ית רשוי/ה - בעל רישיון 5 שנים לפחות.

כפיפות:
מהנדסת העיר/הוועדה

כישורים וניסיון:
היכרות מצוינת עם חוק התכנון והבניה ותקנותיו.
בקיאות וניסיון בהליכי הרישוי – ניסיון של 3 שנים בעבודת רישוי בועדה מקומית.
ידע וניסיון בניתוח מסמכי תכנון סטטוטוריים, הוראות ותשריטיתכניות.
הבנה תכנונית עמוקה של מערכות עירוניות.
יכולת ביטוי טובה מאוד בכתב ובעל פה בשפה העברית.
יכולת טובה מאוד לעבודה בצוות
גישה שירותית
יכולת טובה לעבודה במערכות ממוחשבות – תוכנות ניהול ועדה,אופיס,אוטוקד, ארקויו וכד'..

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש במסירה ידנית לאגף משאבי אנוש,
עיריית עכו, עד ה-15.3.18_, שעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
28/02/2018
עו"ס מט"ל (מרכז טיפולי לנוער)
היקף משרה- 75%.
תיאור התפקיד: איתור בני נוער בסיכון; טיפול בבני הנוער, תוך בניית תוכנית התערבות מערכתית.
דרישות: תואר ראשון בעבודה סוציאלית; רישום בפנקס העובדים הסוציאליים; ניסיון בעבודה עם בני נוער; יכולת עבודת צוות טובה ושעות עבודה גמישות.

עו"ס לתכנית יתד (תכנית לאומית לצעירים במצבי סיכון)
היקף משרה- 75%.
תיאור התפקיד: ליווי פרטני של צעירים וצעירות במצבי סיכון, תוך בניית מענה מותאם למאפייני הגיל של הבגרות הצעירה ובמסגרת תכנית עבודה אישית מותאמת לכל צעיר/ה; פיתוח והפעלה של מערך מענים כולל, ועבודה מערכתית קהילתית; פיתוח תשתיות בין משרדיות ובין מגזריות ברשות והפעלתן במסגרת מנגנונים בין משרדיים ובין מגזריים.
דרישות: תואר ראשון בעבודה סוציאלית; רישום בפנקס העובדים הסוציאליים; ניסיון בעבודה עם בני נוער; יכולת עבודת צוות טובה ושעות עבודה גמישות.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במסירה ידנית לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ה-25.3.18 עד לשעה 12:00. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
6/02/2018
העסקה: חוזה בכירים לפי מנהל אגף בכפוף לאישור משרד הפנים.

תיאור התפקיד:
-ניהול מכלול נושאי הרכש.
(רכישת טובין, אחסנה, הספקה, קביעת רמת המלאי וכו...)
-ניהול מצאי (אינוונטר).
-ביצוע רכש ואספקה.
-טיפול בחוזים עם ספקים וקבלנים.
-ריכוז ועדת התקשרויות, פרסום, עדכון החלטות הועדה.

תנאי סף:
-בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה
או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים,
תשע"ג-2012.
או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הישראלית.
או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18
ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל
(שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

-המנהל יחויב לסיים בהצלחה "קורס למנהלי רכש ואספקה"
לא יאוחר מ-3 שנים מתחילת המינוי.
-ניסיון מקצועי של לפחות 5 שנים בתחום הרכש, הלוגיסטיקה ואמרכלות.
-ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול, לפחות 3 עובדים.
OFFICE-יישומי מחשב היכרות עם תוכנות ה-
-יכולת ניהול מו"מ, סדר, ארגון ודיוק.


קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש ידנית במעטפה סגורה
עד 31/12/2017 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו.
נא לציין על המעטפה את שם המשרה.
קרא עוד
שעות/ימי העבודה:
• 100% משרה: ימים א'-ה' בשעות אחה"צ והערב (16:00-21:30)
• פעמיים בשבוע גם בשעות הבוקר (09:30-12:30)
• הדרכה פעם בשבוע (14:00-16:00)

תיאור התפקיד:
• ניהול צוות עובדים (שכירים ומתנדבים)
• עבודה קבוצתית (הנחיית קבוצות) ופרטנית עם ילדים ובני נוער בסיכון
• גיוס ילדים ובני נוער בסיכון
• מתן ייעוץ, תמיכה, הכוונה ומידע לנוער
• הפנייה לגורמים רלוונטיים בקהילה
• עבודה ארגונית: ניהול תקציב, כתיבת דו"חות רבעוניים ועוד.
• ניהול שוטף של המרכז

דרישות התפקיד:
• חובה – תואר ראשון בקרימינולוגיה/פסיכולוגיה/חינוך (העבודה אינה מתאימה לסטודנטים)
• ניסיון בעבודה עם נוער בסיכון – חובה
• יכולת גיוס ילדים ונערים (איתור, חיזור ושימור)
• ניסיון בהובלה והנעת צוות – חובה
• ניסיון בהובלת והנחיית קבוצות
• יכולת הצבת גבולות ומשמעת – חובה
• אוריינטציה חינוכית-טיפולית
• יכולת עבודה בצוות
• גמישות מחשבתית ורצון ללמוד ולהתפתח
• יצירתיות, מוטיבציה ונכונות להשקעה
• יכולת ארגון
• ידיעת משחק השחמט – יתרון
קו"ח במייל: mena-akko@outlook.com
תחילת עבודה: מיידי
- הפנייה מיועדת לגברים ונשים כאחד -
רק פניות מתאימות תענינה
קרא עוד
שעות/ימי העבודה:
• 60% משרה: 4 ימים בשבוע בשעות אחה"צ והערב (16:30-21:30)
• פעם בשבוע גם בשעות הבוקר (09:30-12:30)
• 3 פעמים בחודש הדרכה (14:00-16:00)
• ימי שני חובה
תיאור התפקיד:
• עבודה קבוצתית (הנחיית קבוצות, בניית פעילות)
• עבודה פרטנית (שיחה אישית עם כל אחד מהחניכים על בסיס שבועי)
• חיזור אחר ילדים ובני נוער בבתי הספר ובשכונות העיר ושימורם
• מתן ייעוץ, תמיכה, הכוונה ומידע
דרישות התפקיד:
• חובה – בוגר או במהלך תואר ראשון (קרימינולוגיה/פסיכולוגיה/חינוך. עדיפות לתלמידי קרימינולוגיה)
• יכולת יצירת קשר ובניית אמון
• ניסיון בגיוס חניכים (כריזמטיות – בעל/ת יכולת לסחוף נערים/ות)
• יכולת הצבת גבולות ומשמעת
• יכולת עבודה בצוות רב מקצועי
• אוריינטציה חינוכית-טיפולית
• גמישות מחשבתית ורצון ללמוד ולהתפתח
• יצירתיות, מוטיבציה ונכונות להשקיע
• ידיעת משחק השחמט – יתרון
תחילת עבודה: מיידי
קו"ח במייל: mena-akko@outlook.com

- הפנייה מיועדת לגברים ונשים כאחד -
רק פניות מתאימות תענינה
קרא עוד
  1. לעמוד הבא
Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד