דרושים

היקף משרה – 100%
תנאי העסקה: דירוג עובדי חינוך ונוער
כפיפות: ראשת מינהל החינוך

תיאור התפקיד:
יכולת ניהול מסגרת , תוך יצירת קשר עם שותפי התפקיד: הורים, צוות בית ספר וגורמי רווחה.
יכולת ניהול והובלת צוות קטן של עובדים ומתנדבים.
העבודה בעיקרה בשעות אחר הצהריים ועד הערב. לעיתים גם בשעות הבוקר . בחופשות בית ספר - עבודה בבוקר.
אחריות על פעילות שוטפת של הילדים במועדוניות, בניית תכניות אישיות לקידום הילדים , בניית סדר יום מיטבי לילדים בשעות הפעילות.
קשר שוטף עם שותפי התפקיד: רווחה, צוות בית ספר, מחלקת חינוך בעירייה ומנחת המועדונית מטעם משרד החינוך.

תנאי סף:
תואר ראשון מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה + תעודת הוראה.
ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים בעבודה עם ילדים.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 20.11.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
4/11/2019
דרוג עו"ס, דרגה: ח'-ו', בכפוף לאישור משרד הרווחה.
50% משרה (3 ימי עבודה לפחות).
כפיפות: למנהל המחלקה או למי שהוסמך על ידו.

תיאור המשרה:
אחראי למתן שרות מקצועי מוגדר לאוכלוסייה בעלת בעיות חריפות ומורכבות בתחום חיי המשפחה והנישואין - שרות המחייב מומחיות ספציפית והניתן בצורה מתוכננת, שיטתית ולפרק זמן מוגדר.
אחראי על הקשר עם ראשי הצוותים השכונתיים במחלקה לגבי ההפניה והטיפול בפונים תוך קיום מעקב לפי הצורך.
מחזיר את הפונה אחר הטיפול בשט"י להמשך טיפול למדריך/ראש צוות.
מייעץ למדריכים/ראשי צוותים ולעובדים אחרים בהתאם לצרכיהם בתחום התמחותו.
אחראי לתכנון, לארגון, לביצוע ולהערכת פעילותו בשט"י.

דרישות המשרה:
עובד סוציאלי בעל תואר שני בעבודה סוציאלית (בתחום טיפול זוגי משפחתי).
סיים התמחות בטיפול זוגי ומשפחתי.
ניסיון של 5 שנים לפחות בעבודה במחלקות לשירותים חברתיים.
עדיפות לדובר השפה הרוסית.
ניסיון בהנחיית קבוצות – יתרון.
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 17.11.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
30/10/2019
דירוג חינוך ונוער
היקף משרה – 50% משרה
כפיפות – ראש מינהל הרווחה


תיאור התפקיד
איתור וסיוע לבני נוער במצבי סיכון ומצוקה.
עבודה בצוות רב מקצועי.
עבודה בשעות לא שגרתיות.


דרישות
12 שנות לימוד.
יחסי אנוש מעולים ויכולת ליצירת קשר מידי וספונטני.
כריזמה ויכולת הנעת בני נוער.
יכולת עבודה מאומצת ויצירתית.
גמישות ויכולת התאמה לצרכי הנוער.
יוזמה ויכולת עבודה בצוות.
ניסיון בעבודה עם נוער בסיכון.
עדיפות לבעלי ניסיון והכשרה בעבודת רחוב.
יתרון לדובר השפה הרוסית.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 17.11.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
30/10/2019
דרוג עו"ס- דרגה י'
היקף משרה- 75%
כפיפות- ראש מינהל הרווחה

תיאור התפקיד
איתור בני נוער בסיכון
טיפול בבני הנוער, תוך בניית תוכנית התערבות מערכתית.

דרישות
תואר ראשון בעבודה סוציאלית.
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
ניסיון בעבודה עם בני נוער.
יכולת עבודת צוות טובה ושעות עבודה גמישות.
עדיפות לדובר השפה הרוסית

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 17.11.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
30/10/2019
העסקה – חוזה בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים
היקף משרה – 100% משרה
כפיפות – מנהל אגף תכנון ורישוי


מהות התפקיד
קידום התכנון וליווי הביצוע של פרויקטים: בנייה ציבורית ופיתוח המרחב הציבורי ;
קידום התכנון העירוני: תכניות סטטוטוריות, תכניות אב, הנחיות מרחביות ומסמכי מדיניות,
ליווי והנחיית תהליכי פיתוח ועיצוב עירוני, התחדשות עירונית, שימור, בקרה אדריכלית לרישוי.
ייצוג מנהל הנדסה בפורומים פנימיים בעירייה, וייצוג העירייה בפורומים חיצוניים.

ידע והשכלה נדרשים
תואר אקדמי באדריכלות שנרכש במוסד מוכר.
אדריכל רשום עפ"י חוק המהנדסים והאדריכלים תשי"ח – 1958. עדיפות לאדריכל רשוי.
היכרות עם תוכנות תיב"מ ייעודיות ו - OFFICE.

ניסיון וכישורים נדרשים
ניסיון מקצועי - 4 שנים לפחות בתחום התכנון והבניה.
ניסיון ניהולי - שנתיים בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.

כישורים נדרשים -
התפקיד דורש יכולת עבודה עצמאית, יוזמה, חריצות, אמינות ואחריות, משימתיות ופתרון בעיות. יכולת ירידה לפרטים ובד בבד ראיית המכלול.
התפקיד מחייב גישה שירותית ויכולת לעבודה בצוות, עמידה בלוחות זמנים ועבודה בתנאי לחץ.
יכולת ביטוי טובה מאוד בכתב ובע"פ בשפה העברית ידיעה טובה של השפה האנגלית.



קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 11.11.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
24/10/2019
75% משרה – משרה זמנית

תיאור התפקיד:
סיוע בתהליכי הקליטה אל מול הרשות המקומית ואגפיה, וכול גוף אחר בהתאם לצרכי העולים בתהליך העלייה והקליטה.
סיוע ברישום לאולפן.
סיוע ברישום ילדים למסגרות החינוך.
סיוע בהבנת מערכת החינוך הבית ספרית, תכניות הלימודים, ספרי לימוד וכד'.
תיאום ומעקב אחר קליטת הילדים בבתי הספר ותיאום שיעורי עזר במידת הצורך.
הכוונת העולה לפנות למשרד העלייה והקליטה לבירור הסיוע המגיע לו ובכלל זה הכנת תוכנית תעסוקתית המתאימה לו ועזרה לעולה במימושה.
סיוע בהתארגנות בדיור קבע.
הסברה לעולה בכול הנוגע לשירותים שנותנת הרשות המקומית ולקשר עם אגפיה השונים , תשלומי עירייה, ארגוני עולים במרחב המקומי, פעילות וולונטרית במרחב המקומי וכל מידע המסייע לקליטה טובה של העולה ברשות.
ארגון וליווי סיורים, טיולים ואירועים לקבוצות העולים.
פעילות עידוד עלייה לרשות, לרבות: פרסום בשפות באתר הרשות, השתתפות בפעילויות מול מועמדי עלייה, קשר עם שליחים והסברה לשליחים וכו'.

דרישות התפקיד:
היכרות עם תהליכי הקליטה – יתרון.
כושר תכנון, תאום וארגון.
יכולת מתן מענה לפתרון בעיות ויכולת הסברה .
אחראי, בעל יוזמה ויצירתיות, תקשורת טובה עם עולים.
ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה טובה.
ידיעת השפה הרוסית ברמת שפת אם - חובה.
עבודה בשעות לא שגרתיות וגמישות.
יחסי אנוש מעולים.
רישיון נהיגה + רכב – חובה

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 10.11.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
23/10/2019
העסקה לפי דירוג המח"ר, דרגה 39-41
כפיפות – מנהל הקונסרבטוריון העירוני
היקף משרה – 100%

הגדרת התפקיד:
תכלול עבודת אדמיניסטרציה ותפעול של הקונסרבטוריון העירוני בעיר עכו.
היקף משרה – מלאה.
במסגרת התפקיד יבצע מנהל התפעול את כלל המשימות הבאות:
ניהול והפעלה של המשרד הראשי, תפעול צוות ניקיון ואב-בית, ניהול מצאי ציוד ואחזקה, ריכוז פעולות רכש, ריכוז ביטוח מבנה ותכולה, ניהול תקציב- ניהול התקציב, מימוש החלטות, מעקב ביצוע, מעקב אחר ביצוע תכנית עבודה.
מערך וניהול קשר עם תורמים: תקשורת רציפה, שימור תורמים, דיווח לגורמי מימון ומעקב אחר תקבולים מהם. גיוס כספים.
ניהול מבנה- שימוש בחדרים, ניהול האולם, השכרות אולם וחדרים.
כנסים ואירועים- פיקוח על ארגון, ציוד, משתמשים, תשלום.
שיווק ופרסום אירועי הקונס'.

תנאי סף:
תואר ראשון בתחומי: חינוך, מינהל , משאב-אנוש, ארגון.
ניסיון של לפחות 4 שנים בתחום התפעול והאדמיניסטרציה בחברות ואו ארגונים.
ניסיון, היכרות וידע בתחומי התוכן של הקונסרבטוריון- יתרון.
יכולת ניהול והפעלה של עובדים, ספקים, תורמים וגורמי חוץ.
ידע והיכרות עם מערכות וסביבות עבודה טכנולוגיות-חובה.
אנגלית דיבור וכתיבה ברמה טובה- חובה !

תכונות נדרשות:
תקשורת בין אישית מעולה, יכולת עבודת צוות.
חריצות, יעילות ויצירתיות.
סדר וארגון.
גמישות, יכולת הקשבה ומו"מ.
אסרטיביות ניהולית.
ראית מיקרו ומקרו.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 27.10.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
6/10/2019
דירוג מינהלי, דרגה 7-9
היקף משרה – 100% משרה
כפיפות: ראשת מינהל החינוך

תיאור התפקיד:
בניית מערך היסעים לתלמידים במוסדות החינוך בעיר ואחריות על ארגון הסעות תלמידים בתחום העיר עכו ומחוצה לה.
מעקב ובקרה על חשבונות בטרם העברתם לתשלום.
קשר עם חברות הסעה, הורים, מנהלים ודיווח למשרד החינוך.
טיפול שוטף בכל נושא העבודה של תחום ההיסעים.
ביצוע כל מטלה מקצועית נוספת על פי הנחיית הממונה.
הכישורים הדרושים:

תנאי סף:
השכלה:
12 שנות לימוד.

ניסיון:
ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול צוות עובדים, המונה מעל 20 עובדים.

דרישות נוספות:
ניסיון בהפעלת מערך היסעים – יתרון.
ניסיון בעבודה עם תוכנת הסעות נט ותוכנת G.I.S – יתרון.

כישורים אישיים:
ידע מקצועי בכל תוכנות האופיס והאינטרנט.
אסרטיביות ויכולת לעבוד תחת לחץ.
יכולת התבטאות מושלמת בעברית.
יכולת ייצוג הרשות המקומית בפני גורמים חיצוניים.
יכולת מוכחת בעבודה מול משרד החינוך ושולחי תפקיד נוספים.
תודעת שירות גבוהה.
יכולת עבודה בצוות.
המועמד/ת הזוכה יעבור במסגרת הכשרתו קורס ממונים על הסעות ברשויות המקומיות.

הערות:
מועמד מתאים למלא המשרה המוכרזת, אפשר שיידרש לעבור מבחן התאמה.
בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה. הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר, בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.
בקשות להשתתף במכרז בצרוף תעודות ואישורים המעידים על עמידה בתנאי המכרז המפורטים לעיל, תיאור תולדות חיים, ניסיון והמלצות, יש להגיש במעטפה סגורה, עם ציון מספר המכרז על גביה, לאגף משאבי אנוש. בקשות שלא יצורפו אליהם כל המסמכים הדרושים, לא תובאנה לדיון בוועדת המכרזים.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 23.10.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
25/09/2019
דרגת משרה ודירוג: 6-9/ 39-36, מינהלי/מח"ר.
היקף משרה: 100%
ייעוד ומטרת העיסוק: תחזוקת מערכות החשמל של תאורת הרחוב ומוסדות ציבור ברחבי הרשות המקומית ושמירה על תקינותה כדי לאפשר רמת בטיחות גבוהה ואיכות חיים לתושבים.

הגדרת התפקיד:
תחזוקה מתוכננת ושוטפת של מערכת החשמל ברשות המקומית.
ביצוע עבודות תחזוקה ומנע של רשות המאור ברשות המקומית.
טיפול ומענה לתקלות חשמל במוס"ח ובמוסדות העירייה.
איתור ותיקון תקלות ברשת המאור ובמבני הציבור בהתאם לתוכנית עבודה שתוכן ע"י הממונה הישיר.
הקפדה על נוהלי הבטיחות וגהות בעבודה.
מקפיד להיות צמוד בכל החלטותיו ופעילותיו לחוקים, לצווים ולנהלים התקפים בשירות הציבורי בכלל ובשלטון המקומי בפרט.
נכונות לעבודה לא שגרתית ומחוץ לשעות העבודה הרגילות כולל שבתות וחגים.
עריכת סיורים בלילות בהתאם לתוכנית העבודה לצורך איתור תקלות במערכת החשמל.
נכונות להיות כונן מחוץ לשעות העבודה, בלילות, שבתות וחגים.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
היעדר פחד גבהים, נכונות לעבודה מאומצת, חשיפה לתנאי מזג האוויר שונים בהתאם לעונות השנה (עבודת שטח), יכולת תקשורת בין אישית טובה, יכולת עבודה בצוות.
תנאים מקדימים למינוי – תנאי סף:

השכלה:
תיכונית מלאה, בעל תעודה של חשמלאי מעשי מטעם משרד הכלכלה לפחות.

ניסיון מקצועי:
ניסיון בעבודות חשמל במשך כשנתיים לפחות, יתרון לתחום מבני הציבור ותאורת רחובות.

דרישות נוספות:
רישיון נהיגה ב' לפחות בתוקף.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה-23/10/19. בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
25/09/2019
דירוג מינהלי, דרגה 6-9
כפיפות: ראשת מינהל קשרי קהילה
היקף משרה – 100% משרה

תיאור תפקיד:
ביצוע עבודת מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת הרשות, לפי הנחיותיו של הממונה.
עיקרי התפקיד:
הקלדה וניהול של מסמכים.
טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני).
מענה טלפוני ופניות הציבור.
ניהול לוח הזמנים ופגישות של הממונה.

תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות: תעודת בגרות מלאה.
דרישות ניסיון: לפחות 3 שנים בניהול משרד.
דרישות נוספות: שפות- עברית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב- היכרות עם תוכנות ה- office.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
ארגון מידע וסדר.
שירותיות.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 23.10.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
24/09/2019
העסקה בדירוג – חינוך ונוער
היקף משרה – 100% משרה
כפיפות – מנהל היחידה לקידום נוער

תיאור התפקיד:
אחריות על מכלול הנושאים החינוכיים, הטיפוליים והלימודיים של תלמידי גשרים בביה"ס.
בעל/ת יכולת להכין תכנית התערבות אישית.
בעל/ת יכולת להכין תכנית עבודה שנתית מבוססת נתונים בתחומים: למידה, אישי, משפחתי וחברתי, בהתאם להנחיות הרשות המקומית, ואגף שחר.

תנאי סף:
השכלה: תואר ראשון לפחות באחד מהתחומים הבאים: קידום נוער/ילדים ובני נוער במצבי סיכון והדרה, פסיכולוגיה, חינוך, עבודה סוציאלית.
ניסיון: עבודה עם נוער בסיכון – חובה, במשך 3 שנים בפועל לפחות. עדיפות תינתן לבעלי ניסיון מוכח ביחידות לקידום נוער.

כישורים אישיים:
יכולת יצירת קשר מתוך הדדיות ושותפות עם נוער בסיכון.
אמפתיה לבני נוער בסיכון.
יכולת לעבוד בתנאי לחץ.
יכולת לפתיחות וגמישות מחשבתית, מעורבות חברתית ואכפתיות.
יכולת ביטוי בכתב ובעל פה בשפה העברית.
יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 26.9.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
9/09/2019
היקף משרה: 100% משרה.
תנאי העסקה: משרה זמנית במסגרת פרויקט.
כפיפות: מנהלת אגף הקליטה.

תיאור התפקיד:

סיוע למשפחות העולים במהלך הקליטה מול הרשויות, כגון: משרדי הקליטה, פנים וכו'...
קיום קשר עם מנהלי בתי"ס הקולטים עולים.
סיוע בבעיות הפרט.
פיתוח פעילות תרבותית-קהילתית בתיאום עם הקהילה, משרד הקליטה, והעירייה.
הכוונת העולים להכשרות מקצועיות וסיוע בהשמה לתעסוקה.


דרישות התפקיד:

עדיפות לבעל תואר אקדמי.
ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה עם עולים.
כושר תכנון, תיאום בין הארגונים הפועלים בתחום קליטת עולי קווקז.
יכולת מתן מענה לפתרון בעיות, יכולת הסברה ושכנוע.
אחראי, בעל יוזמה ויצירתיות, תקשורת טובה עם עולים, תלמידים והורים.
ידיעת השפות האזרביג'אנית העברית והרוסית ברמת שפת אם.
עבודה בשעות לא שגרתיות וגמישות.
עדיפות לבעלי ניסיון בטיפול פרטני באנשים.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 15.9.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
4/09/2019
דרגת משרה ודירוג: 6-9/ 39-36, מינהלי/מח"ר.
היקף משרה: 100%

ייעוד ומטרת העיסוק: תחזוקת מערכות החשמל של תאורת הרחוב ומוסדות ציבור ברחבי הרשות המקומית ושמירה על תקינותה כדי לאפשר רמת בטיחות גבוהה ואיכות חיים לתושבים.

הגדרת התפקיד:
תחזוקה מתוכננת ושוטפת של מערכת החשמל ברשות המקומית.
ביצוע עבודות תחזוקה ומנע של רשות המאור ברשות המקומית.
טיפול ומענה לתקלות חשמל במוס"ח ובמוסדות העירייה.
איתור ותיקון תקלות ברשת המאור ובמבני הציבור בהתאם לתוכנית עבודה שתוכן ע"י הממונה הישיר.
הקפדה על נוהלי הבטיחות וגהות בעבודה.
מקפיד להיות צמוד בכל החלטותיו ופעילותיו לחוקים, לצווים ולנהלים התקפים בשירות הציבורי בכלל ובשלטון המקומי בפרט.
נכונות לעבודה לא שגרתית ומחוץ לשעות העבודה הרגילות כולל שבתות וחגים.
עריכת סיורים בלילות בהתאם לתוכנית העבודה לצורך איתור תקלות במערכת החשמל.
נכונות להיות כונן מחוץ לשעות העבודה, בלילות, שבתות וחגים.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
היעדר פחד גבהים, נכונות לעבודה מאומצת, חשיפה לתנאי מזג האוויר שונים בהתאם לעונות השנה (עבודת שטח), יכולת תקשורת בין אישית טובה, יכולת עבודה בצוות.

תנאים מקדימים למינוי – תנאי סף:
השכלה:
תיכונית מלאה, בעל תעודה של חשמלאי מעשי מטעם משרד הכלכלה לפחות.

ניסיון מקצועי:
ניסיון בעבודות חשמל במשך כשנתיים לפחות, יתרון לתחום מבני הציבור ותאורת רחובות.

דרישות נוספות:
רישיון נהיגה ב' לפחות בתוקף.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה-1.9.19. בשעה 12:00
באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
13/08/2019
היקף המשרה: 100% משרה
דרגת המשרה: וזה 987 (כפוף לאישור משרד הפנים) מתח דרגות ב-א2, לחלופין: דרוג משפטנים, דרגות ב – א2
כפיפות: ממונה תחום בכיר - תביעה עירונית בלשכה המשפטית.

תיאור תפקיד:
יישום מדיניות התביעה של העירייה וניהול הליכים משפטיים של העירייה בתחום הפלילי.
עיקרי התפקיד:
ייצוג העירייה וניהול הליכים משפטיים בתחום הפלילי.

תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות
השכלה - תואר ראשון במשפטים
רישום מקצועי - רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.

דרישות ניסיון
ניסיון מקצועי – לא נדרש ניסיון מקצועי.
ניסיון ניהולי - לא נדרש

דרישות נוספות
יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה- OFFICE ותוכנות מאגרי מידע משפטי.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
ניהול הליכים בערכאות שיפוטיות או מעין שיפוטיות.
תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 1.9.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
13/08/2019
היקף המשרה: 100% משרה
דרגת המשרה:987 (כפוף לאישור משרד הפנים) מתח דרגות ב-א2, לחלופין: דרוג משפטנים, דרגות ב – א2

כפיפות: יועמ"ש העירייה

תיאור תפקיד:
ביצוע המשימות המשפטיות המוטלות עליו במסגרת תפקידו בכפוף להנחיות היועצת המשפטית.

עיקרי התפקיד:
ייצוג העירייה בהליכים/נושאים משפטיים בתחום הנזיקין בהתאם להנחיות היועצת המשפטית.
מתן סיוע וייעוץ משפטי לגורמים שונים בעירייה בהתאם להנחיות היועצת המשפטית.

תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות
השכלה - תואר ראשון במשפטים
רישום מקצועי - רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.

דרישות ניסיון
ניסיון מקצועי – לא נדרש ניסיון מקצועי.
ניסיון ניהולי - לא נדרש

דרישות נוספות
יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה- OFFICE ותוכנות מאגרי מידע משפטי.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
כתיבת וניסוח מסמכים/נהלים.
ניהול הליכים בערכאות שיפוטיות או מעין שיפוטיות.
תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 1.9.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
13/08/2019
היקף משרה: 100% משרה.
תנאי העסקה: משרה זמנית במסגרת פרויקט.
כפיפות: מנהלת אגף הקליטה.

תיאור התפקיד:
סיוע למשפחות העולים במהלך הקליטה מול הרשויות, כגון: משרדי הקליטה, פנים וכו'...
קיום קשר עם מנהלי בתי"ס הקולטים עולים.
סיוע בבעיות הפרט.
פיתוח פעילות תרבותית-קהילתית בתיאום עם הקהילה, משרד הקליטה, והעירייה.
הכוונת העולים להכשרות מקצועיות וסיוע בהשמה לתעסוקה.

דרישות התפקיד:
עדיפות לבעל תואר אקדמי.
ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה עם עולים.
כושר תכנון, תיאום בין הארגונים הפועלים בתחום קליטת עולי קווקז.
יכולת מתן מענה לפתרון בעיות, יכולת הסברה ושכנוע.
אחראי, בעל יוזמה ויצירתיות, תקשורת טובה עם עולים, תלמידים והורים.
ידיעת השפות האזרביג'אנית העברית והרוסית ברמת שפת אם.
עבודה בשעות לא שגרתיות וגמישות.
עדיפות לבעלי ניסיון בטיפול פרטני באנשים.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 1.9.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
12/08/2019
היקף משרה – 100%
תנאי העסקה: דירוג המח"ר 39-41
כפיפות: ראשת מינהל קשרי קהילה


תיאור התפקיד:
אחראיות לטיפול ומעקב על הקשר עם התושבים.
טיפול בפניות הציבור.
קיום קשר שוטף עם הקהילה והתושבים, בכתב, בע"פ ובמדיה.
קידום והובלת פרויקטים של האגף.
ליווי עבודות ופרויקטים, כגון: "המטרונית".

תנאי סף:
השכלה -
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, תשע"ג-2012.

דרישות ניסיון- לפחות 5 שנות ניסיון בהובלת פרויקטים.
ניסיון ניהולי – יתרון.


מאפייני העשייה הייחודים:
הכרת המערכת העירונית.
יכולת התמדה וטיפול במספר נושאים במקביל.
יוזמה ודינמיות.
ייצוגיות.
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
תודעת שירות גבוהה.
כושר הבעה בכתב ובע"פ וניסיון בניהול מו"מ.
ידיעת השפה העברית, ידיעת שפות נוספות – יתרון.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 25.8.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
4/08/2019
דירוג מינהלי, דרגה 6/8
100% משרה
כפיפות – מנהל אגף נוער וצעירים

תיאור התפקיד:
ביצוע הנחיות מזכירות ופקידותיות לפי הנחיות המנהל.
הקלדה וניהול מסמכים.
טיפול בדואר.
ניהול יומן ולוח זמנים ופגישות של המנהל.
הכנת מצגות, ניהול קופה קטנה, טיפול בדואר.
עבודה מול ספקים ומול הנהלת חשבונות.
הכנת סידורי עבודה לעובדים.
אחריות וניהול מערכת שעות ופעילות.
הכנת דוחות שוטפים, דוחות שעות עובדים ודוחות ביקורת על פי דרישה.
שליטה מלאה בתוכנת office - Word, Excel, Outlook ואינטרנט.
אמינות ומהימנות.
קפדנות ודייקנות בביצוע.
מרץ ופעלתנות, עמידה בלחץ ובלוחות זמנים.
מענה טלפוני ופרונטאלי אדיב עם תודעת שרות ברמה גבוהה.
יכולת גיוס משאבים ושותפים.
יכולת קבלת החלטות.
כושר עבודה בצוות.
יכולת ארגון ותכנון.
יכולת תיאום ופיקוח.
סמכותיות, אסרטיביות, נשיאה באחריות ויכולת הנעת עובדים.
יכולת לטיפול במספר נושאים במקביל.
כושר התבטאות בכתב ובע"פ.
יכולת ייצוג האגף בפני גורמים חיצוניים.

תנאי סף:
12 שנות לימוד
ידיעת השפה העברית ברמה גבוהה

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 25.8.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
4/08/2019
העסקה – דירוג מנהלי 7-9
היקף משרה – 100% משרה
כפיפות – מנהל מחלקת גינון

תיאור התפקיד:
בניית תכנית עבודה לקבלני הגינון.
פיקוח ובקרה שוטפת בתנאי העסקת קבלן הגינון.
טיפול בפניות מוקד במסגרת עבודות הקבלן.

דרישות הסף:
12 שנות לימוד
ניסיון של לפחות 3 שנים בבקרה ופיקוח על עבודות תחזוקה.
ידע בתוכנות מחשב – office.
ידע טכני בטיפול בכלי עבודה לגינון.
רישיון נהיגה לרכב וקטנוע.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 25.8.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
4/08/2019
תיאור התפקיד:
טיפול בילדי הגן תוך מילוי משימות ארגוניות ופדגוגיות בהנחיית מנהל/ת גן וכן בכפוף לתוכנית העבודה של הגן ולמדיניות הרשות המקומית ומשרד החינוך.
תחומי האחריות:
הכנת הגן לקראת יום הלימודים.
אחריות על תחום הזנת הילדים בגן.
מתן סיוע פיזי לילדי הגן ודאגה לניקיונם ורווחתם.
שמירה על ניקיון הגן וסביבתו.
סיוע בשמירה על בטיחות ילדי הגן.
תמיכה בגנן/ת במימוש תוכנית העבודה של הגן.
דרישות התפקיד ותנאי חובה:
תעודת סיום 12 שנות לימוד ו/או תעודת בגרות.
תעודת סיום קורס סייעות בגן ילדים (בהיקף של לא פחות מ 240 ש') .
ניסיון מקצועי: עבודה כסייעת בגן ילדים לתקופה של שתי שנות לימודים מלאות.
המלצות.
היעדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין, תשס"א 2001

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 14.8.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
29/07/2019
Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד