דרושים

היקף משרה – 100% משרה
העסקה – שכר בכירים, בכפוף לאישור משרד הפנים
כפיפות-מנהל אגף תכנון / מהנדסת העיר

תיאור התפקיד:
גיבוש מדיניות תכנונית- הכנת ניירות עמדה וחוות דעת תכנונית על פי הנחיות מהנדס העיר.
הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום האחריות של המחלקה.
הכנה ובדיקת תכניות אב ופרוגרמות.
בדיקה תכנונית של תכניות המוגשות לוועדה המקומית, ברמות השונות (מקומית ומחוזית) ניסוח הערות למתכננים והנחיית קידום תכניות שביוזמת הוועדה המקומית בתיאום עם מהנדס העיר ומנהל הוועדה המקומית,
ניהול צוותי תכנון לקידום ואישור תכניות בניין עיר שביוזמת העירייה.
ייצוג הוועדה המקומית בפני מוסדות התכנון בתיאום עם מהנדס העיר ומנהל הוועדה לרבות
ועדה מחוזית, מועצה ארצית וכל משרדי הממשלה הרלוונטיים.
מעקב ובקרה אחר קידום תכניות בניין עיר בוועדה המקומית והמחוזית.
הכנת חומר בנוגע לתכניות בניין עיר לקראת דיונים בוועדה המקומית ובוועדת משנה.
תיאום הליכי הפקעות ורישום נכסי ציבור.
בדיקת תשריטי איחוד וחלוקה
תיאום ואחריות על מערכת GIS

תנאי סף:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים
הבאים: הנדסה, אדריכלות, או תכנון ערים.

ניסיון מקצועי
עבור בעל תואר אקדמי- 4 שנות ניסיון בהנדסה, מתוכן לפחות שנתיים בתחום התכנון.
יתרון לבעלי תואר שני.
עבור הנדסאי רשום- 5 שנות ניסיון בהנדסה, מתוכן לפחות שנתיים בתחום התכנון.
עבור טכנאי רשום – 6 שנות ניסיון בהנדסה, מתוכן לפחות שנתיים בתחום התכנון.
יתרון לניסיון מוכח ברשויות מקומיות.

ניסיון ניהולי
שנתיים ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.

כישורים נדרשים:
יכולת תכנון ויצירתיות, תודעת שירות גבוהה, יכולת התבטאות גבוהה בכתב ובע"פ, ידע בתכנון ערים, ידע בעבודה על תוכנות מחשב רלוונטיות, ניסיון בעריכה ו/או קידום תכניות בניין עיר - יתרון, ידע בתיב"מ בשימוש בתכנות שרטוט, אופיס וכו`.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה-31.1.2021 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
12/01/2021
היקף משרה – 100%
העסקה – מנהל אגף 41-43 או חוזה בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים
כפיפות – מנכ"ל העירייה / מונחה מקצועית ע"י מינהל החירום במשרד הפנים, רח"ל, פקע"ר


תיאור התפקיד
ניהול, הכנה והפעלת מערך החירום והביטחון הרשותי עם כלל בעלי התפקידים ובסיוע הדדי עם רשויות שכנות
ברגיעה ובחירום, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות השונות וכלל הכוחות הפועלים במרחב.
עיקרי התפקיד-
ניהול יחידת חירום וביטחון ברשות המקומית.
הכנת תוכניות עבודה ואפיון צרכי חירום ובטחון ברשות.
הובלת היערכות הרשות המקומית למצבי חירום.
ניהול אירועי חירום ברשות בשגרה ובחירום.
ניהול מערך האבטחה והביטחון ברשות בעת שגרה וחירום.
הכנת מוסדות הרשות המקומית לשעת חרום.
ניהול ותחזוקה מחסני חירום וציוד לחירום.
ניהול ותחזוקת מקלטים ציבוריים.
ניהול תחום חירום וביטחון במוסדות החינוך.
ייצוג הרשות בענייני חירום וביטחון ותיאום פעולות מול הגורמים הרלוונטים.

ניהול – בשיטור העירוני / רשות חניה.

תנאי סף:
השכלה-
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה
מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים,
התשע"ג-2012.
או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 21 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת
הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

דרישות מקצועיות:
מנהל יחידת החירום והביטחון יחויב לסיים בהצלחה קורס קב"טים של משרד הפנים, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור, ככל שהוא מועסק במסגרת חוזה אישי.
בוגר קורס קציני צה"ל או בוגר קורס קציני משטרה או קורס קצינים בגוף חירום ובטחון אחר.

ניסיון מקצועי
עבור בעל דרגת רס"ן ומעלה או דרגה מקבילה במשטרת ישראל או בגופים בטחונים אחרים:
בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: חמש שנות ניסיון בתפקידים מקצועיים בתחום
שירות החירום והביטחון באחד מאותם גופים.
עבור הנדסאי רשום: שש שנות ניסיון כאמור לעיל.
עבור טכנאי מוסמך: שבע שנות ניסיון כאמור לעיל.
עבור בעל דרגת סגן ומעלה או דרגה מקבילה במשטרת ישראל או בגופים בטחונים אחרים:
בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל –
5 שנות ניסיון כממונה חירום ובטחון ברשות מקומית ברמה ג' לפחות.
עבור הנדסאי רשום: שש שנות ניסיון כאמור לעיל.
עבור טכנאי מוסמך: שבע שנות ניסיון כאמור לעיל.


ניסיון ניהולי:
ניסיון פיקודי של 4 שנים לפחות

דרישות נוספות:
רישיון נהיגה בתוקף – חובה.
שליטה בשפה העברית ברמה גבוהה, שפות נוספות בהתאם לצורך.
שליטה בישומי מחשב וידע בישומי תוכנת האופיס.


מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
יכולת פיקוד, ניהול, שליטה והדרכה.
יכולת התמודדות עם לחץ.
סמכותיות.
יכולת ארגון, תכנון וביצוע.
יכולת תיאום ופיקוח.

היעדר רישום פלילי – היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עימה קלון.

-המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד.

קורות-חיים בצירוף אישורים והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה עם שם המשרה ומס' המכרז, לאגף משאבי אנוש עד ה-24/1/2021 בשעה 12:00.
קרא עוד
12/01/2021
דירוג מינהלי, דרגה 6-8
כפיפות: ראשת מינהל החינוך
היקף משרה – 100% משרה

תיאור תפקיד:
שמירה על תחזוקה נאותה של המרכז הימי, עיקרי התפקיד:
תחזוקת תשתיות במרכז הימי.
אספקה והתקנת ציוד במרכז הימי.
סיוע בשמירה על בטיחות התלמידים.
ניסיון בתחזוקת ציוד ימי וכלי שייט – יתרון.

דרישות נוספות:
שפות – עברית ברמה סבירה.
רישום פלילי- היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין
במוסדות מסוימים, תשס"א-2001.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
מאמץ פיזי.
עבודה עם ילדים.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה-24.1.2021 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.



קרא עוד
8/01/2021
היקף משרה – 100% משרה
דירוג – עו"ס, דרגות י'-ז'
כפיפות – ראש מינהל הרווחה


תיאור התפקיד:
עובד סוציאלי בתחום הקשישים.
טיפול בלקוחות במטרה לשפר תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי, ע"י ייעוץ וטיפול ישיר.
פיתוח וקיום קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען הלקוח.
ביקורי בית.
בניית תוכנית טיפול ויישומה.
ניהול רישום ומעקב אחר תוכנית הטיפול ללקוח.
השתתפות בוועדות מקצועיות.
קשר עם גורמי טיפול ומשיקים בקהילה.

תנאי סף:
תואר ראשון בעבודה סוציאלית
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים
דובר השפה הרוסית
ניסיון בתחום הטיפול בקשישים- יתרון

כישורים אישיים:
אמינות ומהימנות אישית.
יכולת כתיבת תוכניות עבודה.
יחסי אנוש טובים ויכולת לעבוד בצוות.
בעל יוזמה.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה-24.1.2021 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
8/01/2021
היקף משרה – 100%
העסקה בדירוג הנדסאים, דרגות 41+-37
תקופת העסקה - מילוי מקום לשלושה חודשים
כפיפות – מנהל מחלקת רישוי


תיאור התפקיד:
בדיקה ובקרה מקצועית של בקשות להיתר בניה המוגשות לוועדה המקומית לתכנון ובניה.
הכנת בקשות להיתר בניה ושימושים חורגים לקראת דיוני הוועדה המקומית ועדת משנה ורשות רישוי.
אחריות ניהולית של בקשה להיתר בניה עד הפקת היתר הבניה.
טיפול ומתן מענה לפניות מגישי הבקשות, המתכננים והתושבים לגבי בקשות להיתר שהוגשו.
איסוף מידע תכנוני ומידע להיתר: זיהוי תכניות מתאר ותכניות בניין עיר הרלוונטיות לצורך הכנת בקשה למידע תכנוני . העברה לגורמי חוץ רלוונטים, עיבוד הידע ועריכתו
קבלת קהל ומענה לשאילתות של גורמי פנים וגורמים מחוץ לרשות ולציבור.
מתן מענה בתחום הרישוי והמידע לגורמי פנים בתוך העירייה.
גיבוש מידע תכנוני בעת הצורך.
נוכחות בעת דיוני הוועדה המקומית לתכנון ובניה.
בקיאות בחוק ותקנות התכנון והבניה.
שליטה ובקיאות בקריאת תוכנית בניין עיר (תב"ע)

דרישות התפקיד והניסיון הנדרש:
בעל תואר אדריכל/ או מהנדס בניין/ הנדסאי אדריכלות / הנדסאי בניין ממוסד אקדמי מוכר.
עדיפות לבעלי ניסיון קודם בתחום הרישוי והמידענות.
הכרת מערכת רישוי זמין, הפעלת תוכנות אופיס.
תקשורת בינאישית טובה.
גישה שירותית.
עברית ברמה טובה.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 3.1.2021 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
23/12/2020
היקף משרה – 100%
העסקה בדירוג המח"ר, 39-41
(העסקה בכפוף לתקצוב הפרויקט)
כפיפות – מנהל אגף נוער וצעירים תיאור התפקיד:
שיתופי פעולה עם גורמים בעיר ובארץ
שיווק תכנים וגיוס משתתפים
יזום הכשרות וקורסים דיגיטלייםניהול תקציב
פיתוח שירותים מתקדמים והכשרות דיגיטליות מתקדמותניהול צוות עובדים
הפעלת מערך הדיגיטל ע"פ קריטריונים של משרד המדע והעירייהכתיבת תכניות עבודה
הכנת דוחות ע"פ דרישהיכולת עבודה בצוות זמינות עבודה גם בשעות לא שגרתיות.


קרא עוד
23/12/2020
היקף משרה – 100% משרה
העסקה – חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים
כפיפות- מנכ"ל העירייה

תיאור התפקיד:
תכנון העיר, הפיקוח והרישוי, הבניה הציבורית והעבודות הציבוריות המבוצעות ע"י הרשות
המקומית או מטעמה.
גיבוש מדיניות הנדסית של העירייה וגיבוש עבודה להשגת שיפורה של איכות החיים
של תושבי העיר ושל השוהים בתחומה.
אחריות לתכנון העיר ובכלל זה הכנת פרוגרמות ותכניות אב בתחומים השונים.
אחריות לתחומי רישוי בניה, פיקוח על הבנייה, רישוי עסקים ואיתור מבנים מסוכנים
וטיפול בהם.
אחריות לתכנון, לפיתוח ולפיקוח על ביצוע עבודות פיתוח ועבודות ציבוריות הקשורות
בפיתוח התשתיות השונות בעיר, כגון: ביוב ותיעול, תחבורה ותנועה, תאורה ומאור,
גנים ציבוריים, בניה ציבורית וכד'.
אחריות להכנת מכרזים ולפיקוח על תהליכי התקשורת עם ספקים וקבלנים בתחום עבודות
תשתית העירייה ולתחזוקתן.
אחריות לניהול, פיקוח ומעקב על פעילות מחלקת הנדסה בעירייה.
מהנדס הועדה המקומית לתכנון ובניה ובינוי ערים.

דרישות התפקיד:
תושב ישראל שלא הורשע בעבירה שיש עימה קלון.
מהנדס רשוי או אדריכל רשוי לפי חוק המהנדסים והאדריכלים התשי"ח-1958. יש לצרף תעודה בתוקף.
בעל ניסיון מקצועי מוכח של חמש שנים לפחות בתחום של תכנון עיר וכן באחד התחומים
הפיקוח הרישוי, הבניה הציבורית או עבודות ציבוריות המבוצעות על ידי רשות מקומית או מטעמה.
בעל ניסיון בניהול צוות עובדים טכני ומינהלי.

כישורים נדרשים:
אמינות, יצירתיות, יזמה, קפדנות בביצוע, עירנות, הבנה ותפיסה,
יכולת קבלת החלטות, כושר ניהול עובדים והנעתם, יכולת תיאום ופיקוח, סמכותיות,
כושר ניהול מו"מ, כושר הבעה בכתב ובע"פ, ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.

דרישות תפקיד מיוחדות:
נשיאה באחריות, כושר התמדה, עמידה בלחץ זמן, יכולת עבודה בשעות לא שגרתיות,
שעות נוספות ונסיעות בתפקיד.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 3.1.2021 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
14/12/2020
דרוש/ה מנהל/ת לתוכנית יישובית, עכוהעסקה- דירוג המח"ר 39-41
היקף משרה – 100%
כפיפות – מנכ"ל העירייה



קרא עוד
14/12/2020
בתוקף הסמכות המוקנית בחוק הרשויות המקומיות (ערר על קביעת ארנונה כללית), תשל"ו 1976, מבקשת מועצת העיר עכו לפנות בבקשה לקבלת הצעות ממועמדים הרואים עצמם מתאימים לתפקיד יו"ר ועדת ערר לענייני ארנונה כללית.

על המועמדים להיות תושבי העיר עכו הכשירים להיבחר כחברי מועצת עיר ולא מתקיימות בהם עילות הפסלות הקבועות בסעיף 120 לפקודת העיריות.

דרישות סף נוספות:
1. עורך/ת דין אשר עסק ברציפות או לסירוגין, לא פחות מחמש שנים, מהן לפחות שנתיים בארץ, באחד או באחדים מן הדברים המנויים להלן:

1.1 עריכת דין;
1.2 שפיטה או תפקיד משפטי אחר בשירות מדינת ישראל או בשירות אחר שנקבעו בתקנות בתי המשפט (שופטים) תשל"ג- 1973;
1.3 הוראת משפטים באוניברסיטה או בבית ספר גבוה למשפט שנקבעו בתקנות בתי המשפט (שופטים) תשל"ג- 1973;
2. בקיאות בדיני השלטון המקומי והמיסוי העירוני בכלל ודיני הארנונה הכללית בפרט.


סייגים למינויים:
1. לא יתמנה ולא ייבחר כחבר בוועדת ערר מי שעלול להימצא במישרין או בעקיפין, באופן תדיר במצב של בניגוד עניינים בין תפקידו כחבר בוועדת הערר לבין עניין אחר שלו כמפורט בהנחיות משרד הפנים.
2. לא יתמנה ולא ייבחר כחבר בוועדת ערר מי שנמצא בקשר מקצועי, עסקי או אחר עם עיריית עכו שעל החלטותיה ניתן לערור בפני ועדת הערר כמפורט בהנחיות משרד הפנים.

על המועמד לצרף טופס שאלון לניגוד עניינים חתום על ידו בנוסח המצורף להזמנה זו כנספח א'.

משך המינוי:
המינוי יהיה לתקופה של 4 שנים עם אופציה להתמנות לתקופת כהונה נוספת של 4 שנים וכן עם אפשרות הפסקת הכהונה כמפורט בהנחיות משרד הפנים.


את הצעת המועמדות, אליהן יש לצרף קורות חיים, טופס שאלון לניגוד עניינים ממולא וחתום, אסמכתא המעידה על מגורים בעיר עכו ורישיון עו"ד בתוקף, יש לשלוח לכתובת המייל Boffers@akko.muni.il עד ליום ג', ה- 27.12.20 עד לשעה 13:00.


מועמדים העונים על כל תנאי הסף ואשר ימצאו מתאימים על פי שיקול דעתה הבלעדי של עיריית עכו יוזמנו לראיון.

המודעה מתייחסת לנשים ולגברים כאחד.
קרא עוד
6/12/2020
היקף משרה – 100%
העסקה בדירוג המח"ר, 39-41
כפיפות – ראשת מינהל החינוך

תיאור התפקיד:
ניהול הספרייה העירונית הפועלת בהתאם לחוק הספריות הציבוריות תשל"ה 1975 וטיפוחן בתחומי הקריאה, המידע והתרבות.

עיקרי התפקיד
גיבוש המדיניות של רשת הספריות העירוניות.
ניהול רשת הספריות העירוניות.
ניהול מערך עובדי הספריות.

השכלה ודרישות מקצועיות
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה
מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ בתחום הספרות, הספרנות או המידענות.
או – בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה,
או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ וסיים בהצלחה לימודי ספרן מורשה.

תנאי סף:
ניסיון מקצועי
נדרש ניסיון כמנהל ספריה או ספרן במשך 3 שנים לפחות.
ניסיון ניהולי
נדרש ניסיון בניהול של לפחות 3 עובדים, כאשר על תקופת הניהול לעלות על משך זמן של שנתיים לפחות.

דרישות נוספות
עברית (או ערבית) ואנגלית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב- מיומנויות מחשב ואינטרנט מתקדמות.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
רהיטות ויכולת התבטאות גבוהה בכתב ובעל פה.
זיקה לספרות ותרבות.
עבודה בסביבת משאבים אלקטרוניים.
מנהיגות ויוזמה.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 20/12/2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.










מכרז מס' 39/20 דרוש/ה – מנהל/ת רשת הספריות העירוניות
היקף משרה – 100%
העסקה בדירוג המח"ר, 39-41
כפיפות – ראשת מינהל החינוך

תיאור התפקיד:
-ניהול הספרייה העירונית הפועלת בהתאם לחוק הספריות הציבוריות תשל"ה 1975 וטיפוחן
בתחומי הקריאה, המידע והתרבות.
עיקרי התפקיד-
גיבוש המדיניות של רשת הספריות העירוניות.
ניהול רשת הספריות העירוניות.
ניהול מערך עובדי הספריות.
השכלה ודרישות מקצועיות-
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה
מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ בתחום הספרות, הספרנות או המידענות.
או – בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה,
או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ וסיים בהצלחה לימודי ספרן מורשה.

תנאי סף:
ניסיון מקצועי-
נדרש ניסיון כמנהל ספריה או ספרן במשך 3 שנים לפחות.
ניסיון ניהולי –
נדרש ניסיון בניהול של לפחות 3 עובדים, כאשר על תקופת הניהול לעלות על משך זמן של שנתיים לפחות.
דרישות נוספות-
עברית (או ערבית) ואנגלית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב- מיומנויות מחשב ואינטרנט מתקדמות.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
רהיטות ויכולת התבטאות גבוהה בכתב ובעל פה.
זיקה לספרות ותרבות.
עבודה בסביבת משאבים אלקטרוניים.
מנהיגות ויוזמה.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 20/12/2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
30/11/2020
כפיפות- ראש מינהל הרווחה
היקף משרה- 100%

דרוג ודרגה: דרוג עו"ס (י'א-ט')

תיאור המשרה:
אחראי/ת על איתור ויצירת קשר עם נערות הנמצאות במצבי משבר ומצוקה.
מטפל/ת בנערות פרטניות ו/או קבוצתיות במטרה לשפר את תפקודן האישי, משפחתי וחברתי.
מקיים/ת קשרים עם גורמים מטפלים במחלקה ועם שירותים בקהילה ומחוצה לה, הכל בהתאם לצרכי הנערה.
מקיים/ת קשר עם משפחת הנערה.
במידה וקיים צורך, מפנה את הנערה למסגרת חוץ ביתית ושומר על קשר עם הנערה, עם משפחתה ועם המסגרת אליה הופנתה.
מייעצ/ת לבעלי תפקידים וגורמים בקהילה המקיימים קשר עם נערות.
מנהל/תרישום מקצועי ומפורט על עבודתו ופעולותיו לגבי כל מקרה ומקרה ומדווח לממונים עליו כנדרש.
משתתפ/ת בוועדות ובדיונים הרלוונטיים לנושא בתאום ובהנחיית הממונים עליו.

תנאי סף:
עובד סוציאלי בעל תואר בוגר עבודה סוציאלית.
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.

דרישות נוספות-
עדיפות תינתן לבעלי ניסיון בתחום המגדר ו/או גיל ההתבגרות.
המתקבלים לתפקיד יחויבו לעבור קורסים והשתלמויות הקשורים לתפקיד.
השתתפות בקורסים ובהשתלמויות הנ"ל ועמידה בכל החובות מהווים תנאי להמשך העסקתו של העובד כעו"ס נערה במצוקה.
ידיעת השפה הרוסית.
עבודה בשעות גמישות, גם אחה"צ.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 20/12/2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
30/11/2020
היקף משרה- שעתי (6.5 שעות בכל יום)
כפיפות- ראש מינהל הרווחהתיאור המשרה-
עבודה ישירה עם ילדים במצבי סיכון במסגרת המועדונית.
יצירת אוירה נעימה, חמה ורגועה בין הילדים.
שמירה על סדר היום וכללי ההתנהגות במועדונית.
עזרה בהכנת שיעורי הבית.
הכנת והעברת פעילויות חינוכיות.
קשר עם בתי הספר וההורים.
קבלת הדרכה מעו"ס המועדונית.
טיפול באירועים חריגים והעברת דיווח לעו"ס המועדונית.
אחריות על התיעוד בתיק האישי של כל ילד.
קרא עוד
23/11/2020
היקף משרה – 100% משרהדירוג – עו"ס, דרגות י'-ז'
כפיפות – ראש מינהל רווחהקרא עוד
23/11/2020
היקף משרה – 100% משרה
העסקה – חוזה בכירים, בכפוף לאישור משרד הפנים
כפיפות – מהנדסת העיר

תיאור התפקיד:
אחראי/ת על יישום הוראות חוק התכנון והבניה בנושא רישוי הבניה.
אחראי/ת על עבודת הוועדה המקומית ומחלקת הרישוי בתחומי המידע, הרישוי והכנת תיקים לוועדה.
ניהול תהליכי בדיקה של בקשות להיתר, דיון, החלטה והפקת היתרים.
השתתפות בוועדות משנה ובוועדות רישוי.
הטמעת תהליכי עבודה כמתחייב בחוק התכנון והבניה.
בקרת תשומות ותפוקות מחלקת רישוי.
טיפול בפניות הציבור: יזמים, עורכי בקשות ותושבים.
שותף לגיבוש הנחיות מרחביות כלליות ופרטניות לבקשה להיתר.
ליווי הליכי ערר בהיבטים התכנוניים המקצועיים.
טיפול בהליכים השונים הנלווים להליכי רישוי.
וידא שוטף של אתר האינטרנט של מחלקת רישוי, עדכון מידע וטפסים וכד'.

תנאי סף:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה,
או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים
הבאים: הנדסה, אדריכלות, או תכנון ערים.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים,
התשע"ג-2012 באותם תחומים.
הכשרה - מהנדס/ת אזרחי רישוי/ה, אדריכל/ית רישוי/ה – יתרון.
ניסיון מקצועי

עבור בעל תואר אקדמי- 4 שנות ניסיון בהנדסה.
עבור הנדסאי רשום- 5 שנות ניסיון בהנדסה.
עבור טכנאי רשום – 6 שנות ניסיון בהנדסה.


הכשרה:
מהנדס/ת אזרחי רישוי/ה, אדריכל/ית רישוי/ה – בעל רישיון 5 שנים לפחות.

כישורים וניסיון:
היכרות מצוינת עם חוק התכנון והבניה ותקנותיו.
בקיאות וניסיון בהליכי הרישוי .
ניסיון של 3 שנים בעבודת רישוי בוועדה מקומית – יהווה יתרון.
הכרות מצוינת עם מערכת רישוי זמין
ידע וניסיון בניתוח מסמכי תכנון סטטוטוריים, הוראות ותשריטי תכניות.
הבנה תכנונית עמוקה של מערכות עירוניות.
יכולת ביטוי טובה מאוד בכתב ובעל פה בשפה העברית.
יכולת טובה מאוד לעבודה בצוות.
גישה שירותית.
בעל מאפייני עשייה: ארגון מידע וסדר, יסודיות.
יכולת טובה לעבודה במערכות ממוחשבות – תוכנות ניהול ועדה, אופיס, אוטוקד, וכד

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 6.12.2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
17/11/2020
דרוג ודרגה: דרוג עו"ס (י'-ח')
היקף משרה- 100%
כפיפות- ראש מינהל הרווחה


תיאור המשרה:
כתיבת תכניות עבודה לפיתוח קהילתי לאוכלוסיות שונות, בדגש על אזרחים ותיקים.
איסוף נתונים ומיפוי צרכי הקהילה.
עידוד מנהיגות מקומית והעצמת התושבים.
סיוע בהקמת מועדונים ומרכזים קהילתיים ושירותים חדשים.
הקמת צוותים בין מקצועיים ליצירה ולתכנון פעילויות קהילתיות.
קידום שיתופי פעולה בין גורמים שונים בקהילה.

תנאי סף:
עובד סוציאלי בעל תואר בוגר עבודה סוציאלית.
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
עברית ברמת שפת אם.
זמינות לעבודה בשעות הערב.

דרישות נוספות:
ניסיון בעבודה קהילתית.
כושר ביטוי בעל פה ובכתב.
שפות נוספות, יתרון.
שליטה באופיס.
תקשורת בין אישית טובה ויכולת עבודה בצוות.
רמת ארגון וסדר גבוהה.
רישיון נהיגה ויכולת ניידות.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 6.12.2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
16/11/2020
כפיפות – מנהלת אגף הקליטה
העסקה – זמני, במסגרת פרוייקט

75% משרה.
תיאור התפקיד:
סיוע בתהליכי הקליטה אל מול הרשות המקומית ואגפיה, וכול גוף אחר בהתאם לצרכי העולים בתהליך העלייה והקליטה.
סיוע ברישום לאולפן.
סיוע ברישום ילדים למסגרות החינוך.
סיוע בהבנת מערכת החינוך הבית ספרית, תכניות הלימודים, ספרי לימוד וכד'.
תיאום ומעקב אחר קליטת הילדים בבתי הספר ותיאום שיעורי עזר במידת הצורך.
הכוונת העולה לפנות למשרד העלייה והקליטה לבירור הסיוע המגיע לו ובכלל זה הכנת תוכנית תעסוקתית המתאימה לו ועזרה לעולה במימושה.
סיוע בהתארגנות בדיור קבע.
הסברה לעולה בכול הנוגע לשירותים שנותנת הרשות המקומית ולקשר עם אגפיה השונים , תשלומי עירייה, ארגוני עולים במרחב המקומי, פעילות וולונטרית במרחב המקומי וכל מידע המסייע לקליטה טובה של העולה ברשות.
ארגון וליווי סיורים, טיולים ואירועים לקבוצות העולים.
פעילות עידוד עלייה לרשות, לרבות: פרסום בשפות באתר הרשות, השתתפות בפעילויות מול מועמדי עלייה, קשר עם שליחים והסברה לשליחים וכו'.

דרישות התפקיד:
היכרות עם תהליכי הקליטה – יתרון.
כושר תכנון, תאום וארגון.
יכולת מתן מענה לפתרון בעיות ויכולת הסברה .
אחראי, בעל יוזמה ויצירתיות, תקשורת טובה עם עולים.
ידיעת השפה העברית ברמה טובה.
ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
ידיעת השפה הרוסית ברמת שפת אם - חובה.
עבודה בשעות לא שגרתיות וגמישות.
יחסי אנוש מעולים.
רישיון נהיגה + רכב – חובה

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 29.11.2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קרא עוד
12/11/2020
כפיפות – מנהלת אגף הקליטה
העסקה – זמני, במסגרת פרויקט

100% משרה.
תיאור התפקיד:
סיוע בתהליכי הקליטה אל מול הרשות המקומית ואגפיה, וכול גוף אחר בהתאם לצרכי העולים בתהליך העלייה והקליטה.
סיוע ברישום לאולפן.
סיוע ברישום ילדים למסגרות החינוך.
סיוע בהבנת מערכת החינוך הבית ספרית, תכניות הלימודים, ספרי לימוד וכד'.
תיאום ומעקב אחר קליטת הילדים בבתי הספר ותיאום שיעורי עזר במידת הצורך.
הכוונת העולה לפנות למשרד העלייה והקליטה לבירור הסיוע המגיע לו ובכלל זה הכנת תוכנית תעסוקתית המתאימה לו ועזרה לעולה במימושה.
סיוע בהתארגנות בדיור קבע.
הסברה לעולה בכול הנוגע לשירותים שנותנת הרשות המקומית ולקשר עם אגפיה השונים , תשלומי עירייה, ארגוני עולים במרחב המקומי, פעילות וולונטרית במרחב המקומי וכל מידע המסייע לקליטה טובה של העולה ברשות.
ארגון וליווי סיורים, טיולים ואירועים לקבוצות העולים.
פעילות עידוד עלייה לרשות, לרבות: פרסום בשפות באתר הרשות, השתתפות בפעילויות מול מועמדי עלייה, קשר עם שליחים והסברה לשליחים וכו'.


דרישות התפקיד:
היכרות עם תהליכי הקליטה – יתרון.
כושר תכנון, תאום וארגון.
יכולת מתן מענה לפתרון בעיות ויכולת הסברה .
אחראי, בעל יוזמה ויצירתיות, תקשורת טובה עם עולים.
ידיעת השפה העברית ברמה טובה.
ידיעת השפה הרוסית ברמת שפת אם - חובה.
עבודה בשעות לא שגרתיות וגמישות.
יחסי אנוש מעולים.
רישיון נהיגה + רכב – חובה

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 29.11.2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
12/11/2020
כפיפות- ראש מינהל הרווחה
היקף משרה- 50%
דרוג ודרגה: דרוג עו"ס (י'א-ט')

תיאור המשרה:
אחראי על איתור ויצירת קשר עם נערות הנמצאות במצבי משבר ומצוקה.
מטפל בנערות פרטניות ו/או קבוצתיות במטרה לשפר את תפקודן האישי, משפחתי וחברתי.
מקיים קשרים עם גורמים מטפלים במחלקה ועם שירותים בקהילה ומחוצה לה, הכל בהתאם לצרכי הנערה.
מקיים קשר עם משפחת הנערה.
במידה וקיים צורך, מפנה את הנערה למסגרת חוץ ביתית ושומר על קשר עם הנערה, עם משפחתה ועם המסגרת אליה הופנתה.
מייעץ לבעלי תפקידים וגורמים בקהילה המקיימים קשר עם נערות.
מנהל רישום מקצועי ומפורט על עבודתו ופעולותיו לגבי כל מקרה ומקרה ומדווח לממונים עליו כנדרש.
משתתף בוועדות ובדיונים הרלוונטיים לנושא בתאום ובהנחיית הממונים עליו.

תנאי סף:
עובד סוציאלי בעל תואר בוגר עבודה סוציאלית.
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
דרישות נוספות-
עדיפות תינתן לבעלי ניסיון בתחום המגדר ו/או גיל ההתבגרות.
המתקבלים לתפקיד יחויבו לעבור קורסים והשתלמויות הקשורים לתפקיד.
השתתפות בקורסים ובהשתלמויות הנ"ל ועמידה בכל החובות מהווים תנאי להמשך העסקתו של העובד כעו"ס נערה במצוקה.
ידיעת השפה הרוסית.
עבודה בשעות גמישות, גם אחה"צ.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 29.11.2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
12/11/2020
כפיפות- ראש מינהל הרווחה
היקף משרה- 100%
דרוג ודרגה: דרוג עו"ס (ט'-ז')

תיאור המשרה:
ניהול שוטף של המרכז.
אחריות על יישום המדיניות שנקבעה לשירות וקבלת החלטות תוך התייעצות עם צוות המרכז.
הטמעת נהלי עבודה שתאפשר את הפעילות השוטפת של המרכז, כך שיעמדו בסטנדרטים שנקבעו.
פיקוח ובקרה על עבודת הצוות ותהליכי העבודה.
המנהל עובד מול הפיקוח המחוזי ותחת הנחיותיו.
חקירה והאבחון תוך עמידה בלוז.
קביעת מועדי פגישות, ישיבות וניהולן (למעט ישיבות מקצועיות יזומות, שינוהלו בידי יוזם הפגישה או אנשי מקצוע אחרים על פי החלטת הצוות).
אחריות על בקרת איכות של תהליך קבלת ההחלטות תוך עמידה בסטנדרטים המקצועיים והארגוניים ומתוך ראייה כוללת של כל הדיסציפלינות ביחד, כל זאת בחיבור עם המערכת המשפחתית, המקצועית והקהילתית.
הערכת מדיניות, פרוצדורות, נהלים ותוכניות.
אחריות על תקציב המרכז.
אחריות על הדרכה ותהליכי הלמידה של הצוות.
אחריות על בקרת בסיס הנתונים של מקבלי השירות במרכז.
אחריות ובקרה על רכישה, תחזוקה וניקיון של ציוד (אחריות ניהולית).
אחריות על הניהול הפיזי של המקום (אחריות ניהולית).
המלצות בנושא ציוד, מרחב פיזי וכ"א (אחריות ניהולית).
יקיים וינהל את ועדת ההיגוי של המרכז.
ישמש מתוקף תפקידו גם כעו"ס אלמ"ב.

דרישות התפקיד:
עובד סוציאלי בעל תואר בוגר עבודה סוציאלית, עדיפות לבעל תואר שני.
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
בעל ניסיון מעשי מוכח בתחום האלימות במשפחה.
בוגר קורס הכשרה לטיפול באלימות במשפחה של השירות לרווחת הפרט והמשפחה.
בעל ניסיון מעשי מוכח בניהול.


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 29.11.2020 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.קרא עוד
12/11/2020
בתוקף הסמכות המוקנית בחוק הרשויות המקומיות (ערר על קביעת ארנונה כללית), תשל"ו 1976, מבקשת מועצת העיר עכו לפנות בבקשה לקבלת הצעות ממועמדים הרואים עצמם מתאימים לתפקיד יו"ר ועדת ערר לענייני ארנונה כללית.

על המועמדים להיות תושבי העיר עכו הכשירים להיבחר כחברי מועצת עיר ולא מתקיימות בהם עילות הפסלות הקבועות בסעיף 120 לפקודת העיריות.

דרישות סף נוספות:
1. עורך/ת דין אשר עסק ברציפות או לסירוגין, לא פחות מחמש שנים, מהן לפחות שנתיים בארץ, באחד או באחדים מן הדברים המנויים להלן:

1.1 עריכת דין;
1.2 שפיטה או תפקיד משפטי אחר בשירות מדינת ישראל או בשירות אחר שנקבעו בתקנות בתי המשפט (שופטים) תשל"ג- 1973;
1.3 הוראת משפטים באוניברסיטה או בבית ספר גבוה למשפט שנקבעו בתקנות בתי המשפט (שופטים) תשל"ג- 1973;
2. בקיאות בדיני השלטון המקומי והמיסוי העירוני בכלל ודיני הארנונה הכללית בפרט.


סייגים למינויים:
1. לא יתמנה ולא ייבחר כחבר בוועדת ערר מי שעלול להימצא במישרין או בעקיפין, באופן תדיר במצב של בניגוד עניינים בין תפקידו כחבר בוועדת הערר לבין עניין אחר שלו כמפורט בהנחיות משרד הפנים.
2. לא יתמנה ולא ייבחר כחבר בוועדת ערר מי שנמצא בקשר מקצועי, עסקי או אחר עם עיריית עכו שעל החלטותיה ניתן לערור בפני ועדת הערר כמפורט בהנחיות משרד הפנים.

על המועמד לצרף טופס שאלון לניגוד עניינים חתום על ידו בנוסח המצורף להזמנה זו כנספח א'.

משך המינוי:
המינוי יהיה לתקופה של 4 שנים עם אופציה להתמנות לתקופת כהונה נוספת של 4 שנים וכן עם אפשרות הפסקת הכהונה כמפורט בהנחיות משרד הפנים.


את הצעת המועמדות, אליהן יש לצרף קורות חיים, טופס שאלון לניגוד עניינים ממולא וחתום, אסמכתא המעידה על מגורים בעיר עכו ורישיון עו"ד בתוקף, יש לשלוח לכתובת המייל Boffers@akko.muni.il עד ליום ג', ה- 19.11.20 עד לשעה 13:00.




מועמדים העונים על כל תנאי הסף ואשר ימצאו מתאימים על פי שיקול דעתה הבלעדי של עיריית עכו יוזמנו לראיון.

המודעה מתייחסת לנשים ולגברים כאחד.קרא עוד
27/10/2020
Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד