מכרז מס' 22/2017 - דרוש/ה מינהלן/ית למינהל הנדסה

העסקה בחוזה בכירים לפי 40-50% ובכפוף לאישור משרד הפנים

לפי סגן מנהל אגף

כפיפות – מהנדסת העיר/ראש מינהל תשתיות וביצוע

תיאור התפקיד:

• מעקב לאחר יישום החלטות והנחיות, ניהול מערך בקרה על לוחות זמנים.
• אחראי/ת על מעקב ובקרה על התקדמות פרויקטים, ניצול תקציבים, הכנת דיווחים.
• ניהול מערך היועצים בהתאם לנוהל מתן שירותי הנדסה לרשויות המקומיות.
• ריכוז הזמנות לספקים ויועצים. קשר עם גורמי חוץ, צוותי יועצים, קבלנים, ספקים ויועצים.
• הכנת החומר לישיבות הנהלה, ועדות מקצועיות, השתתפות בעבודת צוותי גיבוי להכנת תוכניות עבודה רב שנתיות ושנתיות.
• מעקב לאחר הגשת בקשות וקבלת ההרשאות התקציביות במסגרת קולות קוראים של משרדי הממשלה ו/או מגורמים אחרים.
• מעקב לאחר עמידה בלוחות זמנים בתכנון וביצוע פרויקטים עירוניים.
• טיפול בנושאים תקציביים, קבלת אישורים, עמידה בדרישות גורמים מממנים.
•  תיאום וממשק עם גורמי חוץ כגון משרד הבינוי והשיכון, משרד התחבורה, מינהל מקרקעי ישראל ו/או משרדים רלוונטיים אחרים.
• תיאום וממשק עם גורמים פנימיים בעירייה כגון  גזברות, מינהלי חינוך, רווחה, תפעול ומחלקות אחרות. השתתפות בישיבות תיאום.
• ניהול תיקי הפרויקטים מתחילת התכנון ועד לסיום העבודות בשטח.
• גיבוש והטמעת נהלי עבודה.
•  ניהול ארכיון.

תנאי סף:
ניסיון של 5 שנים לפחות בקידום פרויקטים הנדסיים ומערכות ביצוע בהיקפים גדולים.
ניסיון מוכח במעקב וקידום פרויקטים, ובקרה על עמידה בלו"ז ובתקציבים.
השכלה:
מהנדס/הנדסאי בתחום בניה ותשתיות/אדריכלות /תעשיה וניהול/אלקטרוניקה/
מערכות מידע.
כישורים נדרשים:
• יכולת ניהול וארגון משימות מורכבות  
• יכולת הובלת עבודת צוות והנעת עובדים וקבלנים
• יכולת ביטוי טובה בכתב ובע"פ
• ידע בשימוש בתוכנות OFFICE ותוכנות עזר אחרות.

קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ה-13.8.17  בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

 

Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד