מכרז מס' 7/18 - דרוש / ה רכז/ת תחום תכנון והסברה במינהלת להתחדשות עירונית

11/04/2018

תיאור התפקיד, דרישות הסף ותנאים:

התפקיד: רכז/ת תחום תכנון והסברה במינהלת התחדשות עירונית
כפיפויות: אירגונית למנהל האגף להתחדשות עירונית, מקצועית לאדריכל העיר.
היקף משרה: 100%
דירוג – המח"ר, דרגות – 38-42.

הגדרת התפקיד:
• איש הקשר מול התושבים ומול גורמי העירייה הנוספים כגון הרווחה, שפ"ע, חינוך.
• קבלת קהל ומתן מידע בנושאי תכנון ופעילות המינהלת.
• ניהול פניות חדשות, סינון ראשוני של הפניות וביצוע בדיקת התכנות ראשונית לפרויקט.
• בקרה על עבודת היזמים בפן התכנוני.
• עבודה שוטפת מול יזמים, קבלנים, יועצים ואדריכלים.
• ניהול התקשורת מול התושבים והיזמים לאורך כל חיי הפרויקט.
• ארגון והפקת כנסי דיירים ופורומים.
• ריכוז והכנת הקורסים לתושבים בנושא התחדשות עירונית.
 תפעל לקידום תהליכי ההתחדשות בעיר באמצעות הגברת רמת אמון התושבים בתהליכי התחדשות עירונית וכן במינהלת וברשות המקומית. כמו כן, מתפקידה לייצג את הקולות העולים מהשטח בפני הגופים העירוניים הרלוונטים.
דרישות התפקיד:
• השכלה – מתכנן ערים  (תואר שני בתכנון ערים).
• ניסיון בתחום תכנון ובינוי.
• ידע וניסיון בהליכים סטטוטוריים, היכרות עם חוק תכנון ובניה.
• גמישות בשעות העבודה במקרים של כנסי תושבים , פגישות עם תושבים וכו'.
• ניסיון עבודה מול גופי תכנון -יתרון.
• ניסיון בתחום ההתחדשות העירוני - יתרון.
• ניסיון בתחום קשרי לקוחות.
כישורים אישיים נדרשים :
אמינות ומהימנות אישית גבוהה, מקצועיות ,ייצוגיות, יחסי אנוש מצוינים, רגישות חברתית, סובלנות, יצירתיות, יוזמה ומעוף ויכולת תכנון. וביצוע, יכולת עבודה על מספר פרויקטים במקביל, יכולת עבודה בתנאי לחץ, משמעת עצמית גבוהה. יכולת מו"מ, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ וחשיבה אסטרטגית. שליטה ביישומי אופיס.
קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 29.4.18 בשעה 12:00, באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה.  המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד