מכרז מס' – 1/2018 - דרוש/ה מנהל אגף רישוי ובניה, סגן מהנדסת הוועדה המקומית

29/04/2018

העסקה בחוזה בכירים לפי – 60%-70% משכר מנכ"ל
היקף משרה – 100%

תאור התפקיד:
אחראי/ת על יישום הוראות חוק התכנון והבניה בנושא רישוי הבניה.
אחראי/ת על עבודת הוועדה המקומית בתחומי המידע והרישוי.
ניהול תהליכי בדיקה של בקשות להיתר, דיון, החלטה והפקת היתרים וליווי תהליך הבניה.
טיפול בפניות יזמים, עורכי בקשות ותושבים.
גיבוש הנחיות מרחביות כלליות ופרטניות לבקשה להיתר.
אחראי/ת על מתן מידע תכנוני.
ליווי הליכי ערר בהיבטים התכנוניים המקצועיים.
טיפול בהליכים השונים הנלווים להליכי רישוי.

הכשרה:
מהנדס/ת אזרחי רישוי/ה, אדריכל/ית רישוי/ה  - בעל רישיון 5 שנים לפחות.

כפיפות:
מהנדסת העיר/הוועדה

כישורים וניסיון:
היכרות מצוינת עם חוק התכנון והבניה ותקנותיו.
בקיאות וניסיון בהליכי הרישוי – ניסיון של 3 שנים בעבודת רישוי בוועדה מקומית.
ידע וניסיון בניתוח מסמכי תכנון סטטוטוריים, הוראות ותשריטי תכניות.
הבנה תכנונית עמוקה של מערכות עירוניות.
יכולת ביטוי טובה מאוד בכתב ובעל פה בשפה העברית.
יכולת טובה מאוד לעבודה בצוות
גישה שירותית
יכולת טובה לעבודה במערכות ממוחשבות – תוכנות ניהול ועדה, אופיס, אוטוקד, ארקויו וכד'.


קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש במעטפה סגורה לאגף משאבי אנוש בעיריית עכו עד ה-21.5.18  בשעה 12:00. המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

 


 

Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד