מכרז מס' – 9/18 - דרוש/ה מנהל/ת האגף להתחדשות עירונית

9/05/2018

כפיפות – מהנדסת העיר

היחידה
האגף להתחדשות עירונית

תיאור המשרה
מנהל/ת האגף להתחדשות עירונית

היקף משרה
100% משרה (=42.5 ש"ש)

דירוג ומתח דרגות
חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים

תקופת העסקה
3 שנים, עם אופציה ל 2 שנים נוספות, בכפוף למימון משרד הבינוי והשיכון.

תיאור המשרה

ניהול המנהלת הרשותית להתחדשות עירונית

עיקרי התפקיד
• ייזום, הובלה וניהול תהליכי התחדשות עירונית, ובכלל זה מיזמי פינוי בינוי, תמ"א 38 ועיבוי
• ניהול מכלול הפעילויות התכנוניות התחום ההתחדשות העירונית
• ניהול תקציב המנהלת להתחדשות עירונית וגיוס משאבים
• עריכת תכנית עבודה שנתית לפעילות המנהלת
• לווי התושבים בהליכים מול יזמים וגורמי תכנון ורישוי ברשות ועריכת תכניות שיתוף ציבור והסברה
• תיאום וקידום פרויקטים של התחדשות עירונית מול גורמים מתאימים ברשות, במשרדי ממשלה ובועדות תכנון ובניה
• ניהול והנחיית צוות עובדי המנהלת להתחדשות עירונית
• קבלת קהל וטיפול בפניות תושבים ויזמים
• לווי וקידום היתרי בניה בנושא התחדשות עירונית והסכמים בנוגעים לקידום פרויקטים בשלבי בתכנון והביצוע
• טיפול בממשקים בין תושבי העיר, היזמים וגורמי הרשות
• הכנת דיווחים כנדרש על-ידי משרדי הממשלה השונים ובכלל זה משרד הבינוי והשיכון
• ניהול תהליכי התקשרות ועבודה עם יועצים חיצוניים
• ביצוע מטלות ותפקידים נוספים ע"פ צרכי הרשות והנחיות הממונה

 

 

השכלה ודרישות מקצועיות – תנאי סף
השכלה:
• בעל/ת תואר אקדמי ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או המוכר ע"י המחלקה לשקילת תארים מחו"ל במשרד החינוך
או – בעל/ת תעודת הנדסאי/ת או טכנאי/ת באחד מהתחומים המצוינים לעיל הרשום/ה בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012

דרישות מקצועיות:
• ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ
• היכרות עם תכנות ה-Office (Word, Excel, Power Point)
• עדיפות תינתן לבעלי/ות ידע מוכח בתחום התכנון וההתחדשות העירונית

ניסיון:
• ניסיון מקצועי של 5 שנים לכל הפחות בניהול פרויקטים והובלת תהליכים משמעותיים, רצוי בתחומי ההנדסה ותכנון הערים
• ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה
• עדיפות תינתן לבעלי/ות ניסיון בתחום הבנייה וההתחדשות העירונית

כישורים אישיים
• כושר מנהיגות ויכולת הובלה, פיתוח והנעת עובדים
• כושר ארגון ותכנון ויכולת קבלת החלטות
• אסרטיביות וכושר תפקוד תחת לחץ
• ראייה מערכתית ויכולת הפעלת שיקול דעת
• כושר עבודה בצוות ותוך שיתוף פעולה עם ממשקים מרובים
• תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש
• קפדנות ודייקנות בביצוע
• יושר ואמינות
• נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות


קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה-23.5.18  בשעה 12:00, באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה.  המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

 

Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד