מכרז 25/19 - דרוש/ה מינהלן/ית, למינהל הכספים

24/02/2019

העסקה – היקף של 100% משרה
דירוג המח"ר – 37-39
כפיפות – גזבר העירייה

תיאור תפקיד:

מעקב אחר יישום החלטות והנחיות, ניהול מערך בקרה על לוחות זמנים.
אחראי/ת על מעקב אחר הזמנות מול ביצוע בפועל .
 ריכוז הזמנות לספקים ויועצים. קשר עם גורמי חוץ, צוותי יועצים, קבלנים, ספקים ויועצים.
אחריות על הליכים והצעות מחיר במינהל הכספים.
 מעקב של תקציב הכנסות מגבייה ונכסים ברמת מטה.
טיפול בהזנת נתונים כספיים למערכת נכסים, עדכון חוזים.
טיפול בנושאים תקציבים: קבלת אישורים, עמידה בדרישות מגורמים ממנים לרבות דוחות כספיים.
הכנת דוחות מעקב של מחלקות המנהל: רכש, גבייה, נכסים- ברמת מטה.
ניהול מערך היועצים בהתאם לנוהל מתן שירותי  כלכליים לרשויות המקומית.
הכנת חוברת תקציב שנתית של מינהל הכספים.
הכנת החומר לישיבות המינהל, ועדות מקצועיות , תיאום וממשק עם גורמים פנימיים בעירייה כגון : חינוך, רווחה, תפעול ומחלקות אחרות.
 מעקב ועמידה בלוחות זמנים בלשכת גזבר.
ניהול ארכיון וחוזי העירייה.
ניהול המאגר המידע של מינהל הכספים – ריכוז הצהרות שמירת סודיות מאגר המידע.

תנאי סף:
ניסיון של 6  שנים לפחות במערך הכספים- ברשות מקומית.

השכלה:
תואר ראשון- מוכר.
תואר שני- יתרון.

כישורים נדרשים:
יכולת ניהול וארגון משימות מורכבות.
 ידע בתוכנות OFFICE, EXCEL שליטה באינטרנט ובמאגרי המידע של הרשות,  ידע בתוכנות גבייה- מטרופולינט, תוכנת נכסים ותוכנת רכש.
יכולת הובלת עבודת צוות והנעת עובדים וקבלנים. 
יכולת ביטוי טובה בכתב ובע"פ
אחריות לסדר וארגון.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 17.3.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד