מכרז מס' 47/19 - דרוש/ה אחראי/ת ביטוחים באגף הנכסים

13/06/2019

העסקה – דירוג מינהלי, דרגה 7-9
כפיפות – מנהלת אגף הנכסים
היקף משרה – 100% משרה

תיאור התפקיד:
טיפול בנכסי העירייה הכולל בין השאר:
ריכוז וטיפול בכל ביטוחי העירייה לרבות, קבלת חוות דעת למכרזים, ביטוחי רכבים, מבנים, חבות מעבידים, ביטוחי צד ג', אחריות מקצועיות, תאונות אישיות תלמידים ועוד.
ריכוז החומר הנדרש לניהול שוטף של הנכסים העירוניים "ספר הנכסים" בהתאם להוראות הממונה.
ריכוז החומר הנדרש לוועדת הקצאות, הכנת הפרוטוקול בישיבות ומעקב ביצוע לרבות פרסומים ועדכון הפונים.
ניהול מאגר מידע ממוחשב של נכסי העירייה.
מעקב אחר תשלום שכ"ד משוכרים ותשלום המע"מ.
מעקב תשלומים מול החברה הכלכלית.
טיפול מול רשות מקרקעי ישראל הכולל בין השאר – הכנת מסמכים הנדרשים לחתימה על הסכמי עבודה.
השכלה:
תיכונית עם בגרות מלאה, יתרון תעודה סוג 3 בהנהלת חשבונות.
תנאי סף:
ניסיון מקצועי בתחום הביטוחים של לפחות 5 שנים.
דרישות נוספות:
שפות – עברית ברמת שפת אם.
יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה-office, תוכנות ניהול ורישוי בוועדה המקומית
 עדיפות לבעל/ת ידע וניסיון בתוכנות: GIS
מאפייני עשייה ייחודים בתפקיד:
עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
יחסי אנוש טובים, שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
יכולת סדר וארגון.
כושר התבטאות בכתב ובע"פ.
ביצוע משימות רב מערכתיות.
עבודה בשעות לא שגרתיות.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה- 30.6.19 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו. נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

 


 

Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד