מכרז מס' 14/21 דרוש/ה בודק/ת תוכניות ומידען/ית

21/03/2021

היקף משרה – 100%
העסקה בדירוג הנדסאים, דרגות 41+-37
כפיפות – מנהל אגף רישוי

תיאור התפקיד:
בדיקה ובקרה מקצועית של בקשות להיתר בניה המוגשות לוועדה המקומית לתכנון ובניה.
הכנת בקשות להיתר בניה ושימושים חורגים לקראת דיוני הוועדה המקומית ועדת משנה ורשות רישוי.
אחריות ניהולית של בקשה להיתר בניה עד הפקת היתר הבניה.
טיפול ומתן מענה לפניות מגישי הבקשות, המתכננים והתושבים לגבי בקשות להיתר שהוגשו.
איסוף מידע תכנוני ומידע להיתר: זיהוי תכניות מתאר ותכניות בניין עיר הרלוונטיות לצורך הכנת בקשה למידע תכנוני . העברה לגורמי חוץ רלוונטים, עיבוד הידע ועריכתו
קבלת קהל ומענה לשאילתות של גורמי פנים וגורמים מחוץ לרשות ולציבור.
מתן מענה בתחום הרישוי והמידע לגורמי פנים בתוך העירייה.
נוכחות בעת דיוני הוועדה המקומית לתכנון ובניה.
בקיאות בחוק ותקנות התכנון והבניה.
שליטה ובקיאות בקריאת תוכנית בניין עיר (תב"ע)

דרישות התפקיד והניסיון הנדרש:
בעל תואר אדריכל/ או מהנדס בניין/ הנדסאי אדריכלות / הנדסאי בניין ממוסד אקדמי מוכר.
ניסיון של 3 שנים בתחומים הקשורים לתכנון אדריכלי ורישוי.
עדיפות לבעלי ניסיון קודם בתחום הרישוי והמידענות.
הכרת מערכת רישוי זמין, הפעלת תוכנות אופיס.
תקשורת בינאישית טובה, גישה שירותית, קריאת תכניות, יכולת ניתוח וארגון,
ירידה לפרטים עם הבנת המכלול, יכולת עבודה עצמאית, יוזמה, חריצות,
אמינות ואחריות, עמידה בלוחות זמנים.
עברית ברמה טובה.

קו"ח בצירוף תעודות והמלצות, יש להגיש ידנית במעטפה סגורה עד ה-11.4.2021 בשעה 12:00 באגף משאבי אנוש בעיריית עכו או למייל ravit@akko.muni.il . נא לציין על המעטפה את שם המשרה. המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

 

Share/Bookmark
עבור לתוכן העמוד